• Hera78

Desperate Housewives ikväll på kanal5?

Såg i TV-tablån att DH sänds ikväll klockan 20:00. Det brukar ju vara 21:00?!

Är det repriser som sänds nu? Vilken säsong gick senast, den som slutade i våras?

Ifall det är nya avsnitt som sänds nu, är det första ikväll eller har jag missat något?

Jag blir så förvirrad... har inte följt serien från början men när jag väl började titta fastnade jag direkt

• Svar på tråden Desperate Housewives ikväll på kanal5?
  • Flickan Gud Glömde

Det är pridevecka, ett avsnitt som tittarna valt ut.

Använd google.se
  • Hera78

Jag såg det nu... kom på att jag ju faktiskt kan titta på kanal5:s hemsida Generad

Tack för svaret ändå

• Hera78
    Mrs Vasic skrev 2008-07-22 16:50:16 följande:
    Senast var väl halva säsong 4?
    Så säsong 4 är inte färdigsänd? Sista halvan kommer till hösten då förmodar jag... tyckte det verkade dumt att köra igång nu, mitt i sommaren, då är det ju aldrig nåt bra på TV
  • Spacekotten

Det är repriser som går nu. Ikväll är det avsnitt 15 i första säsongen som sänds.
    Minns inte var det slutade i våras.. men i säsong 4 tror jag.

• Flickan Gud Glömde

Ja det slutade väl med stormen? Jag vet inte, jag är mkt längre än kanal 5. Palla vänta med deras uppehåll och skit.

Använd google.se
  • Hera78

På kanal5 hemsida står det att Kanal5 har visat 3 säsonger och att det nu är uppehåll... har man då inte börjat sända säsong 4 ens? Jag fattar ingenting... hur många säsonger finns det, för er som "fuskar"?

• Fluffguf

Jag har sett hela säsong 4, jag tror att det ska finnas en femte, men jag vet inte om de har börjat sända den. Femman har sänt säsong fyra, men jag vet inte om det var hela, för jag såg inte det sista avsnittet.

Member of the official Sciarlotta fanclub
  • Spacekotten

Femman har sänt 13 av 17 avsnitt i säsong 4.
    Usa har sänt hela säsong 4 och jag tror dom börjar sända säsong 5 i september.

• mammisen7

kanal5 gör ALLTID sådär dom avslutar mitt i serien o säger at de är säsongsavslutning fast det inte är det.

Svar på tråden Desperate Housewives ikväll på kanal5?