Lön--natt (undersköterska)?
Hur många procent jobbar du?
Hur många nätter blir det?
Hur mycket tjänar du?
Frågar pga att jag kommer ev jobba natt när jag är färdig uska.
Hur många procent jobbar du?
Hur många nätter blir det?
Hur mycket tjänar du?
Frågar pga att jag kommer ev jobba natt när jag är färdig uska.
jag jobbar inte själv natt men har en kusin som gör det hon jobbar ca 3 nätter i veckan i bland två ca 74 % vet inte vad hon tjänar men bättre än en dag tid allafall
Hej! Jag jobbar 87,2% vilket motsvarar 19 nätter på 6 veckor. Jag har gjort detta i 10 år nu, kan tilllägga att jag fått 2 barn undertiden. Brukar få ut ca 14-15000 i månaden efter skatt. Jag tycker att det är bra att arbeta natt pga att barnen inte är så mkt på dagis. Kram Peve
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att sluta arbeta natt, både jag och min sambo tycker det är helt underbart. Sen blir det inte så dyrt heller på dagis.
Jag jobbar inom äldrevården. Arbetar mellan 21.00 - 07.00. Att se till att de gamla har det bra och att de får den hjälp de behöver, sen är det tillsyner och blöjbyten. Många är ledsna och oroliga och behöver då prata lite. Jag känner att jag får tillbaka så mycket av de gamla.
Vad funderar du på isåfall? Äldrevård eller sjukhus?
Natt som uska på kortis
64 procent jobbar ca 7 nätter på 3 veckor får ut ca 13000 efter skatt inte så mycket men jag är nöjd ändå
Hade jag jobbat heltid dagtid hade jag fått ut mindre
Det är ju ganska svårt att "komma in" på sjukhus (låter som jag behöver vård
)
Har tidigare jobbat inom hemtjänst och trivdes med det. Blir säkert äldrevården igen.
Jag jobbar 78% på ett 5 veckors schema, vilket brukar bli minst 12 eller max 15 nätter/månad. Får ut runt 13500 kr eller mer.