• TereseA

Lära gåvagn på babyproffsen,vad kostar den?

....menar mickis och Brio? har babyfroffsen eget märke?

Akiim är mitt liv 071004
  • Svar på tråden Lära gåvagn på babyproffsen,vad kostar den?
  • gustafssons

jag köpte en Micki på coop för 149. de är dyrare på bp..

• TereseA
    gustafssons skrev 2008-07-22 23:04:44 följande:
    jag köpte en Micki på coop för 149. de är dyrare på bp..
    vad billigt..var det längesedan?
    Akiim är mitt liv 071004
  • gustafssons

nä 1 år sen. det va rea just då, men de har på torp... hmm i uddevalla vet ju inte var du bor Det finns ju olika coop butiker nu.. vissa har massor med leksaker, kläder, inredning m.m där va det jag köpte den.. vet inte om det va coop forum...eller konsum..eller allt vad de heter.. bor du i gbg kan de ha på backaplan kasnke,..

• gustafssons

det va inte stor skillnad när det va rea eller inte..

• Tullemi

Vi köpte en svart Brio LäraGå-vagn på Babyproffsen i förrgår och den kostade 345 riksdaler.
    Gustavsson: jag borde kikat på Coop helt klart.

• Tullemi

Tillägg: trodde att jag fyndat eftersom jag nån dag innan hade sett samma Brio för en hundring mer, men men

• gustafssons

Det kan vara väldigt stor skillnad mellan priser på "märkesleksaker".. beroede på var man handlar hoppas du gjort andra fynd i ställe!

• NoelochJack

City Gross har bra priser på läragåvagnar. Köpte en svart Brio 279 kr i helgen

Noel 071120
  • TereseA
    gustafssons skrev 2008-07-22 23:24:03 följande:
    nä 1 år sen. det va rea just då, men de har på torp... hmm i uddevalla vet ju inte var du bor Det finns ju olika coop butiker nu.. vissa har massor med leksaker, kläder, inredning m.m där va det jag köpte den.. vet inte om det va coop forum...eller konsum..eller allt vad de heter.. bor du i gbg kan de ha på backaplan kasnke,..
    har oxå coop fotum ...här har dem allt i barn väg..vagn,säng,babysitter leksaker m.n..ska nog kika där..

vet att åhlens har oxå för 199kr..
    Akiim är mitt liv 071004
  • 3 barns mor

kolla på öb köpte våran där i januari en brio för 179 kr.

• TereseA

oj så billigt

3 barns mor skrev 2008-07-23 08:06:49 följande:
    kolla på öb köpte våran där i januari en brio för 179 kr.
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Lära gåvagn på babyproffsen,vad kostar den?