Jag ska bli gudmor, vad ge i doppresent?
På lördag ska lilla L döpas och jag har fått äran att bli gudmor. Men vad ska jag ge i doppresent till henne (6 mån)? Tacksam för tips!
På lördag ska lilla L döpas och jag har fått äran att bli gudmor. Men vad ska jag ge i doppresent till henne (6 mån)? Tacksam för tips!
jag e gudmor till två st barn, jag har gett dem en flagga, köpt på guldfynd där man kan gravera in alla födelse och dop fakta..
den fungerar som symbol för både dopet och framför allt för födelsedagen, den använder de ju varje år!
Har även köpt ett träd till dem som de fått att plantera i trädgården...
Dottern fick guldhjärta med kedja av sin gudmor.
Själv älskar jag namntavlorna som finns att beställa från www.isa.nu/shop/. Men det är nog lite i senaste laget att beställa nu.
Jag köpte pekbibeln! Den kan vara svår att få tag på ibland tror jag, men den är himla söt!
Vi gav vår Gudson ett halsband och en nalle, som nu blivit hans snuttenalle som han inte kan sova utan
Det jag har varit med och köpt i samband med dop är fonder, en diamant och en tavla med "Fem myror..."-elefanten.
Jag köpte ett guldhalsband med en nalle med en liten sten på. På årsdagen av dopet i våras köpte jag en ny berlock så hon kan byta ut till halsbandet.
Tänkte fortsätta med det i några år, sen får man väl köpa större kedja antar jag...
Kul att minnas dopet varje år :)
/stolt gudmor till brorsdottern Thea