Tips på present till 2-åring!
Min lille kille fyller snart 2 år och egentligen är det ju superlätt att handla till honom Men jag gärna ha lite fler tips på vad ni köpte till era små. Tack!
Min lille kille fyller snart 2 år och egentligen är det ju superlätt att handla till honom Men jag gärna ha lite fler tips på vad ni köpte till era små. Tack!
Dottern fick bla dockor,dockvagn,trehjuling,barnpool,hoppborg och lite kläder och en dockservis. hoppborgen va väldigt poppis! annars e ju en skrinda lite kul, det fick hon i julklapp ett år. den kan man ju ha med sej till stranden eller parken eller så, istället för vagnen.
Tack, fler tips?
Min son fyller 2 ar och han leker TIMMAR varje dag med sina briotag och tagbana eller sitt stora duploflygplan. Sa jag tipsar om brio tagbana!
Vi tänker köpa en balanscykel till vår dotter, balanshoj.se
tex kan du hitta
Modellera är jättepoppis hos min 2-åring. Han fick även en utomhuspool (förutsätter kanske att man bor i hus) och en trehjuling som också är jättekul.
Ett parkeringshus, gärna med hiss och att bilen åker ner som i en spiral. Detta blev rätt poppis hos vår son trots att han inte varit en bilkille.
Våra tjejer fick trehjulingar, cykelhjälmar, badpool till trädgården, böcker, paraplyer, prinsesskuddar och prinsessfilt och säkert en del till som jag inte kommer ihåg.
Han fick trehjuling, film med Pocoyo, ett dataspel för tvååringar, en bok med siffror som man kan plocka ut ur boken och leka med, kläder, mjukdjurskatt, andra böcker...
Min tjej fick en doktorsväska, en verktygslåda och ett garage. Allt var jättepoppis! (när jag tänker efter var det kanske i julklapp hon fick det förresten... men då var hon 2 år och 4 månader så det var ju ingen större skillnad)
Sonen fick ett stort duplo-sjörövarskepp av mina kusiner - utvalt av min killkusin som säkert själv hade velat ha det om han varit 20 år yngre
Jag hade aldrig kommit på tanken att köpa det själv men sonen avgudar det och har aldrig tidigare lekt så mycket själv med något!!! Fast nu har han blivit helt besatt av sjörövare
Lego och brio tågbana är de pressenter som uppskattades mest hos min dotter. Hon fick även dockor, dockkläder m.m.
Vår kille fick bland annat ett sånt målarstaffli/ställ från ikea som han verkligen gillar att stå och rita vid. Han fick även ett runt tält som ser ut som en borg, som han gillar men helst vill han att jag ska sitta med där inne Något annat han fick var en skottkärra med en kratta, borste och lång spade som han tycker är väldigt kul att använda när hela familjen är ute och jobbar i trädgården, så har han egna likadana saker som mamma och pappa.
Jag ska på 2 års kalas idag och har köpt en batteridriven motorsåg / sticksåg / och cirkelsåg samt en bygghjälm med lite tillhörande verktyg i..
Jag vet att han gillar såna saker så det var ju lätt , och av mamman får han en arbetsbänk till alla verktygen..
Duplo
ja börjar fundera på paket här med,,men så svårt ,,,vi har allt känns det som,,,ja får ut å leta lite,,,,,fick allt när hon fyllde ett å i julas
Vår dotters 2 årsdag är just avklarad, hon fick:
en leksulky som hon drar omkring på, en trehjuling med pinne för föräldrarna, miniaturfigurer av Pippi, Lilla gubben, tommy o annika- det mest populära!Böcker och musik!
Tack för alla tips!