• Anonym (3barnsmor)

gravid eller mens på gång?

Har haft underliga symtom i en veckas tid nu...spända bröst, allmänt svullen i kroppen, gråtmild osv...Alltså ungefär som jag brukar må när jag är gravid :)Men denna gång vet jag inte om jag vill vara gravid...Hoppas hoppas det är mensen som kommer, är mycket oregelbunden så svårt att säga....

• Svar på tråden gravid eller mens på gång?
  • Anonym (samma sits)

Är i EXAKT samma sits som du! Son nr 2 är 9 mån gammal, och nu känns det som om mensen aldrig kommer komma! Har haft mens 2 ggr sen jag slutade amma, oskyddat sex EN gång (första gången efter förlossningen) och ja... nu vet jag inte om jag är gravid eller om det är mens på g... testat en gång, men det var neg. Men jag vet ju inte hur pass tidigt det är ifall jag är gravid så vem vet vad testet visar.... hualiga... har du testat dig?

• Anonym (samma sits)

Oj, skrev kanske lite luddigt... för att förtydliga, vi hade alltså sex första gången efter förlossningen ganska sent, när sonen var ca 8 mån.

• Anonym (3barnsmor)

nä har inte testat än, väntar någon dag till tror jag...hm, man känner sig verkligen skum. Mitt senaste barn är 8 månader och jag ORKAR inte en graviditet just nu...Även om jag o min man vill ha många barn, det räcker med de 3 vi har.

• Anonym (samma sits)

Jo, det är samma här. När senaste sonen kommit sa jag gärna fler barn, men inte just nu! Ville gärna ha väntat tills dessa två var blöjfria.. men men.. är det barn är det absolut ingen katastrof bara... dålig timing :S Är jättesvullen om magen idag, hade mensvärk igår men.. ingen mens.

• Anonym (3barnsmor)

har fortfarande inte fått mens...och nu har mina gamla åderbråck börjat klia o bulla upp sig. Så var det när jag blev gravid med både 2an o 3an. Hm, blir till att köpa test idag...

• Anonym (3barnsmor)

shit. jag plussade...

• Anonym (samma sits)

Jag ska köpa ett test idag... grattis till plusset får jag säga iaf Det är ju underbart med små barn, men jag förstår verkligen om du har tudelade känslor... *krama*

• Anonym (en till)

sitter där jag också, men hoppas verkligen att mensen e på g,,, har två st redan och det räcker gott och väll, speciellt när han jaginte träffar vill ha fler

• Anonym (samma sits)

en till: så din fd vill ha fler barn eller? Har jag fattat det rätt?

• Anonym (samma sits)

idag plussade jag också... känns helt upp och ner, men samtidigt bra Det är helt fel timing för oss, men vi ville ha fler barn så Hur mår du nu 3barnsmamma?

Svar på tråden gravid eller mens på gång?