• Sol30

Capribyxor eller liknande

Är det någon som vet vart man kan hitta capribyxor eller liknande som sitter bra och inte kostar en förmögenhet? Jag har letat både bland mammakläder och vanliga kläder och det verkar inte som om jag och min mage är gjorda för sommarkläder....

• Svar på tråden Capribyxor eller liknande
  • dweia

såg att de hade såna (mamma-capribyxor) på H&M här i helsingborg idag

• 42an

Hej, vet inte var du bor men jag köpte capribyxor och en massa andra mammakläder på Gekås i Ullared. De är verkligen jättebilliga så det kan vara värt att åka dit även om man bor en bit därifrån. Byxorna kostade 79 eller 89:-

• Happy76

Såna har jag köpt! Jättesköna, fast stora. Jag har dem indragna hur långt som helst fortfarande fast jag går in i vecka 34 nu.

• Happy76

Alltså, jag menar dem från hm

• Kajsan

Jag köpte ett par på HM för 199 kr tror jag.
    De är ganska fina

• Kajsan

Ja, stora är de! Jag har skärp i mina fast jag har ganska stor mage.
    Men det är ju bara bra, då kan jag kanske ha dem hela graviditeten.

• Sol30

Ok, tack! Ska kolla lite på HM då. Bor i Västerås, så Ullared blir nog lite långt att åka.

• Shyme

Sol30:

H&M vid IKEA i Västerås (Hälla)hade mycket mamma kläder när jag var där tidigare, båda mina mamma 3/4-byxor är köpta där.

• Sandra H

Hej!

Har sett att de även har sådana byxor på Polarn och Pyret, kanske lite dyrare, men ändå!

Lycka till! S

• Len

Vero Moda har capribyxor med mudd. super sköna och snygga och billiga. Jag lever i mina. ska köpa flera tom.

• Sol30

Tänkte bara berätta att jag hittat byxor nu! (Eller mamma var det..... ) På HM fanns det LOGG capribyxor med resor upptill som sitter bra. Så nu är jag nöjd! Tack för alla tips.

Svar på tråden Capribyxor eller liknande