Herpes någon salva?
För en vecka sedan fick jag sveda i underlivet. Det bränner och ömmar.Tittade i en spegel för någon dag sedan och det var ok i slidan, men hade lite röda utslag i partiet mellan slidan och analen. Gynmottagningen på vC har semesterstängt, så jag tog mig till till en drop in på sjukhuset istället. Sadde mina besvär men hon tittade bara i slidan och sade att det inte såg rött ut utan att jag hade en lite tunn vit flytning som kunde vara svamp. (men jag har alltid den här flytningen när jag har ÄL och har det nu. Det svider ju inte i underlivet utan i omrdet melllan som sagt. När jag har haft svamp har det kännts annorlunda. d har det svdiit och varit ömt på blygdläpparna och det är det inte nu. Det dumma var att jag var så nervös och skämdes när jag var på akuten att jag inte påpekade ordentligt att det inte var i slidan jag hade ont utan under(där had ejag massa långa hår också). Blev så arg p mig själv eftert när jag gick därifrn att jag var alldels gråtfärdig.Kan det vara herpes? har inga sår dock. fast borde jag inte haft detta i underlivet ocks. andra sidan..ka nman ha svamp utanför slidan mer mot baken till? skumt. Skall testa med svampkräm och vagitori. Men om det inte hjälper..finns det salva elelr tabletter man kan testa mot herpes eller smärta som är receptfri. Jag känner av sevdan hela tiden och nästa vecka skall jag åka utomlands. vill ju att det skall vara borta tills dess