• My Lonely Heart

Vad ska jag skriva på mitt praktikintyg? (Jag måste skriva den själv )

Hej,

Jag är så irriterad! Jag har pluggat 1,5 år till inköpare, jag har gått en KY-utbildning där man stor del har praktik. Först hade jag 6 veckor praktik (som jag fick intyg för) och sedan hade jag en 14veckors praktik på ett annat ställe... Nu till problemet. Jag bad min handledare på den senaste praktiken att skriva intyg, det gjorde hon inte så jag påminde henne om det och bifogade mitt intyg från den första praktiken(i mail), ifall hon inte vet hur hon ska skriva (för att hon hade frågat en gång: Vad ska det stå på den?) Hon anstängde sig inte ens lite för att skriva ett nytt intyg till mig!! Hon bara ändrade på namnet på den första intyget så att hennes namn står där och datumet när jag har haft min praktik :/ Jag tycker det är sååå taskigt att inte ens anstänga sig lite för att skriva några rader om mig :( Fast jag är inte förvånad, jag kände mig inte speciellt uppskattad när jag hade min praktik :( Hursom helst... jag tänkte skriva ett nytt intyg så får hon skriva till något.. men vad ska jag skriva??? Hjälp! Jag vill visa intyget när jag söker jobb.

• Svar på tråden Vad ska jag skriva på mitt praktikintyg? (Jag måste skriva den själv )
  • Anonym praktikant

Skulle också behöva veta vad som jag ska ta med i mitt.

Svar på tråden Vad ska jag skriva på mitt praktikintyg? (Jag måste skriva den själv )