• jag25

london och gravid

jag är en tjej på 25 år som precis har flyttat till London och fick reda på för 2 dagar sen att jag va Gravid.
    Jag flyttade hit pga att jag träffade min pojkvän för ett halv år sen och vi bestämde oss för att bosätta oss i London för de va enklast så i och med att han kommer härifrån och jag redan kan språket!

Så nu är jag gravid och har inga direkt tjejpolare här.
    så om nån är i samma sits och befinner sig i London eller vart som helst.

SKRIV :)

• Svar på tråden london och gravid
  • cissi9

Jag bor inte i London nu längre, däremot gjorde jag det när jag var gravid och min dotter är född på Barnet general hospital norr om London. Undrar du nåt så är det bara att fråga. :)
    Flyttade tillbaka till Sverige när dottern va bara 5 månader, då hade jag bott där i tre år drygt. Fortfarande än idag så längtar jag tillbaka. Jag trivdes jättebra i London.
    Lycka till med allt!

• jag25
    Svar på #1
    nej jag ville bara kanske ha kontakt med nan som är i samma sits som mig;)
    tack för svaret
  • snuffilin

Jag ar 26 och har bott och jobbat London i snart 7 ar. Har ocksa nyligen fatt reda pa att jag ar gravid ar nu i vecka 7 (6+4). Vi hade pratat om att flytta hem innan jag blev gravid men nu blir det att vi stannar har eftersom vi bada har bra jobb har.Min man ar inte svensk sa det kan ju ta ett tag att fa jobb i Sverige. Jag bor inte i London langre utan har flyttat lite utanfor i Hertfordshire men jag pendlar sa jag jobbar forfarande i London (NW10). Har ganska manga vanner har eftersom jag bott har sa lange men inga Svenskar och ingen som ar gravid sa det hade varit kul att horas av.

• lexa

Gå med i www.svenskamammor.com så kan du komma i kontakt med massor av mammor som bor i London.
    Grattis till graviditeten och lycka till-
    London är under bart men ett tufft land att leva i med små barn. Dyr barnomsorg, kort mammaledighet osv. Men vill man så går allt.

Svar på tråden london och gravid