ultimatum!!!!
har en liten funderan. jag o min sambo har ett barn 3mån ihop o han har en dotter på6 som bor hos oss. fram till för 4 mån sen har hans dotter bott hos oss på heltid för hennes mamma fick ett vick i annan ort o hon svor att de bara va på prov, hennes pojkvänn bor där me. i ett halvår. o de va ett jävla liv att dottern skulle byta adrss till ossmm. nu har hon fått förlängt till dec sen till maj. jag personligen har inget emot att styvdottern bor hos oss men jag tycker att vi hela tiden måste rätta oss efter mamman när hon kommer o hon ska ha storhelgerna.. jag har ställt ett ultimatum på min man o hoppas att han ställer de vidare. antingen flyttar mamman hem o tar hand om sin dotter varannan vecka som de har vatt innan o funkat kanon. eller skriver hon över vårdnaden på min sambo så vi bestämmer. jag tycker att har man satt ett barn till världen så tar man hand om de. ibland går de ju givetvis inte men så e inte detta fall. hur hade ni gjort de e ju lite pyssel för min sambo nu när hon börja skolan o allt