Stövlar med BREDA skaft!!!!! Hjälp snälla
Som i rubiken är jag ute efter stövlar med bredare skaft. Har kollat på duoboots.se men har inte riktig fastnat för några där. Så snälla hjälp mig!!!
Som i rubiken är jag ute efter stövlar med bredare skaft. Har kollat på duoboots.se men har inte riktig fastnat för några där. Så snälla hjälp mig!!!
Skulle ju tipsa om den sidan du har i din ts.
Vet ingen annan..
Kolla på storochvacker.se de har en sko å klädtråd där det finns lite tips för oss större!
Synd att du inte gillar duoboots. Jag tänkte tipsa om dem. Jag köpte ett par stövlar där som var sååå snygga. Har aldrig haft några som suttit bättre. Nästa gång jag ska köpa stövlar ska jag definitivt köpa därifrån. =)
Vill också ha stövlar för breda vader.. HAr för mej att man kanske kan bredda dem hos skomakare om det är läder/skinn.. Men vet inte säkert..?!
Halens!
Jag vet att Zizzi hade sådana i höstas/vintras. Vet dock inte om det finns nu, men det går att kolla. Såvida butiken finns där du bor/är förståss :)
Smurfanna, det har jag oxå hört men vet inte heller om man ska vända sig till någon särskild eller hur man ska göra.
De senare åren har det varit mycket stövlar i modet ocg fler och fler "vanliga" butiker har tagit in stövlar med bredare skaft. Jag köpte förra året på Johanssons skor.