klart det är synd om dom som inte får mens och på så vis inte kan bli med barn. Jag har en underbar dotter, och visst vill jag ha ett barn till om ett par år. men det har varit helt underbart att inte ha mens sen jag blev gravid. Tycker det är besvärligt, känner mig äcklig, kan inte sova ordentligt eller slappna av över huvudtaget. Hur normalt det än är så trivs jag inte med det.
P-stav. hade det förrut men istället för att bli av med mensen så hade jag LITE lite mens mer eller mindre hela tiden. och då är det nog ändå bättre att ha mycket några dagar i månaden. :)
P-spruta, det ska jag kolla upp... vet bara att min mamma prövade det för ett antal år sen och hon blev jätte sur, pappa sa till henne "Det är inte konstigt att man itne blir med barn när man får p-spruta, det är ju ingen som vågar komma nära dig" :) Men så vet jag en som trivs med det hur bra som helst också.
Någon som vet om det är stor risk att jag blir som mamma med p-spruta, om hormonerna beter sig på något ärftligt sätt?! oj det där lät konstigt men ni vet nog vad ja mena :)