• carocarola

Billig skötbädd?

Någon som vet vart man kan köpa ett billigt skötbädd?

Inte den på IKEA då... Har redan tittat på den...
  • Svar på tråden Billig skötbädd?
  • Tullis

Hej, jag har tyvärr inget svar men undrar också. Den på ikea är ju bara en plastdyna. Jag vill ha någon som är skumgummi eller så.
    Vi ska ha den på tvättmaskinen så vill ju ha en rejäl.

• Tullis

Hej, jag har tyvärr inget svar men undrar också. Den på ikea är ju bara en plastdyna. Jag vill ha någon som är skumgummi eller så.
    Vi ska ha den på tvättmaskinen så vill ju ha en rejäl.

• lindamarias

Hej, kolla på Coop. Såg en skötbädd där i skumgummi, men kommer inte ihåg exakta priset men runt 200kr tror jag den låg på.

• carocarola

ska absolut titta...några andra förslag?

• Tuttan27
    lindamarias skrev 2008-07-25 21:12:19 följande:
    Hej, kolla på Coop. Såg en skötbädd där i skumgummi, men kommer inte ihåg exakta priset men runt 200kr tror jag den låg på.
    Vilket Coop menar du? Coop Forum, Coop Extra?
  • porslinsd0cka

innan sonen föddes köpte vi en skötbädd på jysk, som kostade 25:-
    skit bra pris tyckte vi och den höll i 1½ år innan den sprack lite på sidan. Ändå jätte nöjda med den ;)

• carocarola

Har tittat på jysk, men hittade bara ett med nalle puh motiv som kostade nästan 300:- tror jag...

• porslinsd0cka
    porslinsd0cka skrev 2008-07-26 07:11:19 följande:
    innan sonen föddes köpte vi en skötbädd på jysk, som kostade 25:-skit bra pris tyckte vi och den höll i 1½ år innan den sprack lite på sidan. Ändå jätte nöjda med den ;)
    nä de va ank motiv på den vi köpte, kanske har dom slutat ha dom.. du kan ju fråga dom ;)
  • rosalin

jag köpte på jysk. den har varit toppen. Är som de på tex babyproffsen, fast det är avtorkningsbart material istället för tyg. Så vi har bara lagt en handduk över. HAr varit super, för utan den avtorkningsbara ytan hade man ju varit tvunget att tvätta varje gång det blev på skötbordet.

Tror den kostar 120kr på jysk, men vi fick den för 60kr eftersom det var halva priset. På babyproffsen tror jag de kostade 299 kr el nått sånt

Svar på tråden Billig skötbädd?