• enlitenbitkaka

Billigt tält??

Ska iväg på kennelläger imorgon och det blir övernattning. Hade tänkt sova hos mamma som bor ca. 1mil bort men vill sova i tält ju Hann inte iväg och köpa ett idag... Tror ni man kan hittade ett hyffsat billigt tält INNAN 10 imorgon? För två pers + vovve.

• Svar på tråden Billigt tält??
  • maddis72

Coop öppnar väl 08 och de har säkert sedan om det är jättebilligt vet jag inte..Tror mer på det än Ica maxi.
    Lycka till..

• enlitenbitkaka

Hmm bra idé! Åker förbi Coop också så det e ännu bättre! Googlade och såg att de hade tält som heter WigWam och ska va hyffsat billiga...200-500:- beroende på sort....såg ett iglootält för knappa 400:-!

maddis72 skrev 2008-07-25 20:54:40 följande:
    Coop öppnar väl 08 och de har säkert sedan om det är jättebilligt vet jag inte..Tror mer på det än Ica maxi.Lycka till..
  • maddis72

Såg med, så tråkigt har jag!

• mamma är bäst

Rusta, Jysk m fl rear ut campingutrustning just nu. Överskottsbolaget brukar också ha billiga prylar.

• enlitenbitkaka

Tack för tipsen Har redan kollat dem men efsm vi ska vara där kl.10 och affärerna öppnar då så klickar inte ekvationen

mamma är bäst skrev 2008-07-25 21:13:32 följande:
    Rusta, Jysk m fl rear ut campingutrustning just nu. Överskottsbolaget brukar också ha billiga prylar.
  • mamma är bäst
    enlitenbitkaka skrev 2008-07-25 21:16:32 följande:
    Tack för tipsen Har redan kollat dem men efsm vi ska vara där kl.10 och affärerna öppnar då så klickar inte ekvationen
    Sorry, missade det.
Svar på tråden Billigt tält??