• Miiiaaa

Morgongåva till blivande make? PANIK

Okej.

Vi gifter oss om 13 dagar och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa.

Detta är vad jag tänkt på:

¤ Ge ytterligare en ring -han vägrar ha 2 ringar
    ¤ Klocka - det använder han inte
    ¤ Dyr filofax - han använder inte kalender
    ¤ Manschettknappar - kommer at bli liggande i en låda
    ¤ Fickplunta - inte hans grej
    ¤ Secret Box - inte min grej, ser ut som ett dragspel efter gravititeten.
    ¤ GPS- det är en bra grej, men jag vill helst ge nått som varar livet ut...
    ¤ Slipsnål, skulle funka, han har slips på jobbet, men jag vet inte om han skulle uppskatta det, just nu har han en slipsnål som han råkade hitta på gatan, före det hade han ingen.

HJÄÄÄLP!

Hade jag haft lite mer kosing så hade jag köpt en tunna whiskey från Mackmyra, men 12000 ligger aningen över min budget för present.

Har även tänkt på upplevelsepresent, men han är extremt höjdrädd och det minimerar utbudet väldigt mycket.

*suck*

• Svar på tråden Morgongåva till blivande make? PANIK
  • SpecialK

En tunna whiskey kanske inte varar hela livet ut

Gör ett eget "kärleksalbum" med bilder på dig, skriv varför du älskar honom etc.

Upplevelse från live-it, minnet varar iaf livet ut

• LiindaE

jag köpte ett svinadyrt vin till min man fanns bara 8 flaskor kvar i svergie av en fin årgång
    slog in dom i 3 paket
    en att dricka på 1 års dagen
    en vid 5 årsdagen
    och en vid 10 års dagen med alla flaskor så finns det ett litet brev till både han och mej i framtiden.
    nu gillar vi verkligen vin och det ska bli otroligt spänmnande att prova på dom olika lagringarna av samma vin

men man kan ju göra likadant fasten med tex en fin champange.

jag andvände inte heller klocka men när jag fick en bedårande klocka med diamanter i av min man på morgonen efter började jag göra det ,nu kan jag inte leva utan min klocka

• Miiiaaa

Ja det där med upplevelsepaket var bra! Ska fundera mer på det, han älskar ju vattensporter...

• Miiiaaa

NU har jag köpt en upplevelse

Men jag vill även köpa en SAK, helst som varar!

SNÄLLA!! jag är desperat efter förslag... När jag äntligen hade bestämt mig för en slipsnål i titan så hade de semesterstängt till 8 aug.

• Bei Bei

Ballongfärd för er båda? Med mysig picknick-korg och champagne?

♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Bei Bei

såg nu att han var höjdrädd... Sorry!

Hyr en bastuflotte? Eller boka hotell/weekend på något mysigt smultronställe? Ska finnas bla en fyr som man kan bo i osv...

♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Miiiaaa

Jag har redan köpt en upplevelse, så nu efterlyser jag en grej!!

Alltså en sak, inte nått man kan göra! Men tack för tipsen!

• Skarpa

Jag köpte ett jättefint rakset till min man i morgongåva (hyvel, borste och en tvål). Blev mycket uppskattat, och är ju något som används också, så det blir inte bara liggande

Heja på Sciarlotta för en bättre värld!
  • tidgod

Erat första fotografi på er, som har D,et
    laser gravera in det i en kristall skriv några vackra ord, en otroligt vacker och personlig present som varar och ger minnen.
    kolla på deras sida www.3dkristall.se jag är mycket nöjd.

• Miiiaaa

Ja, en bild på honom och vår dotter kanske vore roligt, vi har ingen bild på oss osm är bra

Svar på tråden Morgongåva till blivande make? PANIK