• Flutterby

TV-kanaler som försvunnit! (Canal digital)

Kom hem från semestern igår och fann att alla kanaler "försvunnit", efter flera sökningar har de flesta kommit tillbaka, men några saknas fortfarande, tex Playhouse Disney och Sky News. Jag ringde kundtjänst, men de kunde inte se något fel, jag gjorde en "reset" med hans hjälp, men dessa kanaler fattas fortfarande. Är det bara vi som är drabbade, eller är det fler?

• Svar på tråden TV-kanaler som försvunnit! (Canal digital)
  • Karisma

På vilka nummer är dessa kanaler?, så kan jag kolla hemma hos oss. Vi har fulla Canaldigitals utbud.

Kram K.

• Flutterby
    Karisma skrev 2008-07-26 10:44:38 följande:
    På vilka nummer är dessa kanaler?, så kan jag kolla hemma hos oss. Vi har fulla Canaldigitals utbud.Kram K.
    Playhouse är på 92 och Sky news 120(?)om jag minns rätt.
  • Karisma

playhouse disney är på kanal 35 och har alltid varit det, den har vi kvar, kollade även sky news, den var på 52.

Vi har kanalerna. Vissa kanaler flyttades ju runt då vi fick tv3. Har du provat göra en ny kanalsökning.

Kram K.

• Flutterby

Vi har familjepaketet och efter uppdateringen sedan 3:an kom så ligger barnkanalerna på 90- och nyhetskanalerna på 110 o framåt.

• Karisma

Men så galet, beror kanske på var i Sverige man bor. Min pappa har på samma nummer som vi.

Då måste det ju nästan vara ngt fel hos er. Vi har inte tappat nga kanaler och det var bara 3-4st som flyttades runt då vi fick 3:an.

Kram K.

• Flutterby
    Karisma skrev 2008-07-26 12:57:18 följande:
    Men så galet, beror kanske på var i Sverige man bor. Min pappa har på samma nummer som vi.Då måste det ju nästan vara ngt fel hos er. Vi har inte tappat nga kanaler och det var bara 3-4st som flyttades runt då vi fick 3:an.Kram K.
    Tack för att du kollade!

De flesta är tillbaka nu, efter ny sökning, men fortfarande inte Sky News. Nåja, Playhouse Disney är i alla fall tillbaka, så husfriden är räddad!
Svar på tråden TV-kanaler som försvunnit! (Canal digital)