• irre42

    frysa skagenröra.

    hej är det nån som vet om det går att frysa skgen röra .jag fyller år i morron  och har bjudit massa folk tänkte bjuda på smörgåstårta ,men nu har alla ringt återbud och jag sitter här med massa skgenröra som jag inte vet om de gå att frysa jag har inte kvittot kvar så lämna tillbaka går inte.är det nån som vet om det går att frysa.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-26 23:34
    jaga ,det avr ju synd vad gör man med så mycke.

  • Svar på tråden frysa skagenröra.
  • Becciz

    Nej det går inte att frysa in då den innehållr majonäs den kommer att skära sig när du ska tina upp den sen

  • hallon2

    Kan du inte ha kalaset lite senare i veckan? Före "sista datum".
    Isåfall tycker jag att du ska chansa på att frysa skagenröran - tina långsamt i kylen över natten.

    Ska du ha den i en smörgåstårta så ska det nog funka bra!

    P.S Grattis i förskott!!!

  • irre42

    jag ska inte ha nått kalas ,fyller 45 så jag hade tänk att mina syskkon och min mamma skulle komma men efter som jag är svarta fåret i släkten så kommer de inte ,nu ska jag bjuda mina barn på resturang i stället.

  • irre42
    hallon2 skrev 2008-07-26 23:48:59 följande:
    Kan du inte ha kalaset lite senare i veckan? Före "sista datum".Isåfall tycker jag att du ska chansa på att frysa skagenröran - tina långsamt i kylen över natten.Ska du ha den i en smörgåstårta så ska det nog funka bra!P.S Grattis i förskott!!!
Svar på tråden frysa skagenröra.