• Anonym (rädd)

alla stora som varit på liseberg se hit!!!!

jaha nu har man lyckats gå ner från 180 till 120 men vågar man åka några karuseller....

livrädd om man får plats har inte kunnat åka på 10 år men i morg ska vi dit

hjälp mig, vad vet nivad har ni åkt....panik!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-27 20:32
    PUFFAR....INGEN

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-27 20:35
    INGEN SOM VARIT DÄR??????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-27 20:40
    ETT SISTA FÖRSÖK NÅGON SOM VET NÅGON SOM ÅKT SOM VÄGER 120KG??????????

• Svar på tråden alla stora som varit på liseberg se hit!!!!
  • Anonym

smart jag är då!! jag trodde cm först när jag lästa på längden alltså. hahaha. hur ska man kunna bli kortare :) haha. men gu vad duktig du har varit. alla karuseller ser olika ut. du kan ju tex ringa o fråga innan.

• Anonym (rädd)

NÅGON?????????????

• Anonym (rädd)

snälla någon??????????

hjälp

• Nettan84

jag var där med barnen igår....åkte karuseller men skämdes dock lite när ja skulle åka mini berocgdalbanan....fick inte ner stängen helt o var tvungen att fråga om ja var för tjock för karusellen...nä då sa hon...den spärras ändnå :)
    Men visst...alla karuseller kan man ju inte åka...men dom flesta går bra....kanske inte dom riktigt hemska karusellerna bara.

• Anonym (rädd)
    Nettan84 skrev 2008-07-27 20:45:07 följande:
    jag var där med barnen igår....åkte karuseller men skämdes dock lite när ja skulle åka mini berocgdalbanan....fick inte ner stängen helt o var tvungen att fråga om ja var för tjock för karusellen...nä då sa hon...den spärras ändnå :)Men visst...alla karuseller kan man ju inte åka...men dom flesta går bra....kanske inte dom riktigt hemska karusellerna bara.
    ÅKTE DU NÅGRA BERGBANOR...??TACK
  • Anonym (rädd)

flera som vet något.....

• lollisen

Kolla in deras hemsida, kolla vad de har för nummer och ring dit och kunsultera närmre med dem om vad maxvikterna ligger på. De arbetar med detta och kan ge dig svar på frågorna om det inte redan står något om det på hemsidan.

• Nettan84

Jag åkte den stocken som går i vatten o så den lilla för barn...vågade mig inte på dom ståra iår...men förra året gjorde ja o då var ja tom gravid :)
    Anonym (rädd) skrev 2008-07-27 20:46:48 följande:

ÅKTE DU NÅGRA BERGBANOR...??TACK
  • Anonym (rädd)
    lollisen skrev 2008-07-27 20:47:58 följande:
    Kolla in deras hemsida, kolla vad de har för nummer och ring dit och kunsultera närmre med dem om vad maxvikterna ligger på. De arbetar med detta och kan ge dig svar på frågorna om det inte redan står något om det på hemsidan.
    FINNS INGEN MAX VIKT REDAN PRATAT MED DOM KUNDE INGET SVARA!!!
  • Anonym (rädd)
    Nettan84 skrev 2008-07-27 20:50:16 följande:
    Jag åkte den stocken som går i vatten o så den lilla för barn...vågade mig inte på dom ståra iår...men förra året gjorde ja o då var ja tom gravid :)Anonym (rädd) skrev 2008-07-27 20:46:48 följande:
    TROR DU JAG KAN ÅKA BALDER BERGBANAB VÄGER 119....VILL SÅ GÄRNA ÅKA MED GRABBEN......
  • Nettan84

ja tror inte det ska vara de minsta lilla problem faktiskt....beror nog lite på hur din vikt är fördelad..min stter på röven o tuttarna....så mina tuttar har varit ett problem nårra gånger.
    Anonym (rädd) skrev 2008-07-27 20:52:09 följande:

TROR DU JAG KAN ÅKA BALDER BERGBANAB VÄGER 119....VILL SÅ GÄRNA ÅKA MED GRABBEN......
  • lollisen

Men 119 är ju inte helt otroligt mycket vikt. Alltså, det är ju många som väger. Hade vä varit en annan femma om du vägt typ 200 kilo eller så.. Förstår du hur jag menar?

• Malleballebuse

Om inte bältet räcker till på Balder så finns det bälteslängare.
    Min kompis använde det sist men hon är nog större än vad du är.
    Bergbanan har ju "bommar" så där är det säker inga problem.
    Ha en bra dag

• Anonym (rädd)

tusen tack alla ni för era svar!!!!!!!

kram

• Anonym (rädd)
    lollisen skrev 2008-07-27 20:57:24 följande:
    Men 119 är ju inte helt otroligt mycket vikt. Alltså, det är ju många som väger. Hade vä varit en annan femma om du vägt typ 200 kilo eller så.. Förstår du hur jag menar?
    FÖRSTÅR VAD DU MENAR........ MEN FÖR MIG ÄR 119 MYCKET, JAG FÅR DRA IN MAGEN*LER*

TACK
  • superanna

Varför skriver du med Caps Lock? Det är oförskämt mot oss som läser. Ett tips bara till nästa gång

• Anonym (rädd)

för att vårt tangent bord är trasigt de går bara skriva så här så ursäkta mig!

• superanna

men i flera av inläggen skrev du ju med små bokstäver som man ska ..och genast fick du ju svar då också!

kram

• Anonym (Frugan)

Min man väger 130, och han har åkt Bergbanan, Balder, Flumeride... Det mesta funkar (Spin Rock vägrar han dock testa, av åksjuke-själ )

• Madeleine 89
    Nettan84 skrev 2008-07-27 20:50:16 följande:
    Jag åkte den stocken som går i vatten o så den lilla för barn...vågade mig inte på dom ståra iår...men förra året gjorde ja o då var ja tom gravid :)Anonym (rädd) skrev 2008-07-27 20:46:48 följande:
    Man sätter sig väll inte i åkatraktioner om man e gravid elle? Låter ju inte direkt bra.
    Älskar William och Minibebis.
Svar på tråden alla stora som varit på liseberg se hit!!!!