• Infinite Joy

Kompisar i Enskede efterlyses!!

Nyinflyttad med en dotter på 2 år och en son på 5 mån söker nya vänner att umgås med under dagarna nu när sambon är tillbaka på jobbet. Hör gärna av er!

• Svar på tråden Kompisar i Enskede efterlyses!!
  • Hella08

Halloj! Jag och min sambo har en dotter på 5 månader och vi bor i Högdalen men det ligger ju rätt nära Enskede.

• Wirrewir

Hej!

Jag har en dotter på drygt 3 mån och bor i Johanneshov. Träffar oxå gärna andra mammalediga i området!

• Infinite Joy

Hej hej!

Vad skojigt med fler mammalediga i närheten. Min dotter börjar på dagis nästa vecka så efter inskolningen träffas jag gärna. Vad brukar ni pyssla med under dagarna?

• Wirrewir

Nu har min sambo semester så nu pasaar vi på att göra en hel del utflykter, men annars blir det mest en daglig promenad med vagnen och passa på att läsa, surfa, diska osv när hon sover. Vad pysslar du med? Kan iof tänka mig att du har rätt fullt upp med 2 barn :)

• Liten måne

Hejsan

Vi bor i Stureby vilket ju är Enskede om man går efter postadressen ;)
    Har en dotter på 2½ och jobbar på ett småsyskon.. Så det var kort om oss.
    Hur trivs ni i Enskede? Har du träffat några trevliga människor?

• Infinite Joy

Wirrewir: ja, dagarna går oftast rätt snabbt. Finns inte jättemycket tid till annat än att ta hand om barnen. Dottern börjar som sagt dagis på onsdag och efter det kommer jag ha lite mera tid till att städa, träna, fika osv. Får se hur många timmar hon kommer att gå efter inskolningen.

Liten måne: Då är vi grannar..... vi bor i Svedmyra nämligen. Har dottern börjat på dagis eller är ni hemma med henne? Träffar en del folk i parken varje dag och alla har hittills varit trevliga. Vi trivs superbra!

Hoppas att ett litet syskon behagar komma snart

• Liten måne

Jasså ja då bor vi verkligen nära varandra Dottern går på dagiset Terassen nere i svedmyra, det är inte möjligen där din dotter oxå ska börja?

• Anna2006

Klickade mig runt här på FL och hamnade här!

Bor också i Enskede och min dotter Matilda (april 06) har precis börjat på Terrassen. Om dagarna är jag nu hemma med lille-bror William som precis har fyllt 1 år.

Liten måne - Jag tror att vi pratade idag!

Svar på tråden Kompisar i Enskede efterlyses!!