• Anonym

Min kille provade dildo i rumpan.

Och förstår nu varför jag inte vill ha snopp i rumpan.
    Efter 7 år så vågade han prova, efter att vi haft analsex några gånger, dock inte alls ofta (1 g/år typ) och nu senast har han försökt trycka in den i rumpan på mig men jag har dragit mig undan.

Nu har han provat själv och tjatar ingé mer.

• Svar på tråden Min kille provade dildo i rumpan.
  • Andaloal

Men vaddå. Lite packa kack är väl fint.
    *skojar*
    En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • Anonym
    Andaloal skrev 2008-07-28 20:07:55 följande:
    Men vaddå. Lite packa kack är väl fint. *skojar*
    "Fan.. vad KONSTIGT det känns.. uuääää" "Nä, stånd fick jag ju inte heller av det här" haha.
  • Anonym (j)

Min kille älskar när jag använder dildo eller fingrar i hans anal och fattar inte varför jag inte vill ha analsex.

• Andaloal
    Anonym skrev 2008-07-28 20:11:54 följande:
    "Fan.. vad KONSTIGT det känns.. uuääää" "Nä, stånd fick jag ju inte heller av det här" haha.
    Ska fråga min man om han vill ha en i chokladen jag med. har frågat förr så där med glimten i ögat. Han har avböjt
  • AngelicaF

Haha jag tycker inte heller om analsex men ibland böjer jag mig för killen ändå..

• Anonym
    AngelicaF skrev 2008-07-28 20:15:58 följande:
    Haha jag tycker inte heller om analsex men ibland böjer jag mig för killen ändå..
    Har hänt här med. Men vill att han ska känna hur det är, eftersom han inte testat förr. Så kanske han förstår om man inte är sugen.
  • Anonym

Anonym (j) skrev 2008-07-28 20:13:28 följande:

Min kille älskar när jag använder dildo eller fingrar i hans anal och fattar inte varför jag inte vill ha analsex.
    Hehe, ja det var det han trodde - att det skulle vara skitskönt med g-punkt och allt. Men nej, inget hände.

Sen hade han det lite lyx, den dildon är bra mycket smalare än hans snopp!
  • Andaloal
    Anonym skrev 2008-07-28 20:19:06 följande:
    Anonym (j) skrev 2008-07-28 20:13:28 följande: Hehe, ja det var det han trodde - att det skulle vara skitskönt med g-punkt och allt. Men nej, inget hände. Sen hade han det lite lyx, den dildon är bra mycket smalare än hans snopp!
    Finns nog säkert nån sån där extreme giant ala black ådrig ute på nätet om han är sugen
  • Anonym (j)
    Hehe, ja det var det han trodde - att det skulle vara skitskönt med g-punkt och allt. Men nej, inget hände. Sen hade han det lite lyx, den dildon är bra mycket smalare än hans snopp!
    Skönt för dig. Nu har du ett frikort.
    Jag får förklara att det inte är så skönt.
    Sen har min kille en monsterkuk med. Om den ändå vore liten och smal.

Det bästa han vet är när jag använder fingrar eller dildo och suger honom samtidigt.

Fast jag får erkänna...jag älskar att göra det på honom.
  • Anonym (Grabbis)
    Hehe, ja det var det han trodde - att det skulle vara skitskönt med g-punkt och allt. Men nej, inget hände. Sen hade han det lite lyx, den dildon är bra mycket smalare än hans snopp!
    Man kan ju börja med att fundera på om det är skönt när någon smeker runt/på stjärten. Är det inte det så blir det inte bättre med dildo i den...

Min tjej sprang en gång iväg och hämtade dildon och ville prova på mig...
  • Anonym (MAN)

Jag gillar när hon kör på mig!

• Anonym

Anonym (Grabbis) skrev 2008-07-28 22:39:41 följande:

Man kan ju börja med att fundera på om det är skönt när någon smeker runt/på stjärten. Är det inte det så blir det inte bättre med dildo i den...Min tjej sprang en gång iväg och hämtade dildon och ville prova på mig...
    Smek är skönt och ev. ett finger. Även kuk ibland, men inte ofta och INTE genom att bara trycka in den, som han försökt. Nu vet han i alla fall hur det känns, det gjorde han aldrig förut.

Hade dubbelmacka med killen och dildon för ett par år sen. DET var jätte skönt, men inte med enbart dildon.
  • Anonym (Jojo)

Betvivlar att det är skönt på vare sig man eller kvinna om man bara kör upp en dildo sådär utan vidare. Personligen tror jag man måste vara iaf lite upphetsad innan nervtrådarna i anusområdet vaknar till liv och vill ha mer stimulans, så funkar det iaf för mig. För övrigt kan jag tillägga att min gubbe mer än gärna tar en dildo där bak och dessutom bra mycket större än jag klarar av men givetvis måste jag börja försiktig med smek och mys först.

• Gung Ho
    Anonym skrev 2008-07-29 07:58:43 följande:
    Anonym (Grabbis) skrev 2008-07-28 22:39:41 följande:
    Smek är skönt och ev. ett finger. Även kuk ibland, men inte ofta och INTE genom att bara trycka in den, som han försökt. Nu vet han i alla fall hur det känns, det gjorde han aldrig förut.Hade dubbelmacka med killen och dildon för ett par år sen. DET var jätte skönt, men inte med enbart dildon.
    Om man inte är jättevan så krävs det en del 'uppvärmning' för att tänja lite samt att kunna slappna av.

Sedan finns det ju de som gillar lite smärta. Hade analsex förra helgen, och mottagaren ville i princip ha in den på en gång (jag har väl medel+ storlek), självklart med massa glid. En del jämrande, men tyckte samtidigt att det var skönt. Tror det är en liten underkastelsegrej...
  • Anonym
    Add3 skrev 2008-07-29 23:07:22 följande:
    Om man inte är jättevan så krävs det en del 'uppvärmning' för att tänja lite samt att kunna slappna av.Sedan finns det ju de som gillar lite smärta. Hade analsex förra helgen, och mottagaren ville i princip ha in den på en gång (jag har väl medel+ storlek), självklart med massa glid. En del jämrande, men tyckte samtidigt att det var skönt. Tror det är en liten underkastelsegrej...
    Det ÄR skönt om man är väldigt kåt och VILL. Men det är inte alla gånger liksom..
  • skanepagen71

Jag gillar ibland att få en av frugans alla dildosar i rumpan, men det var ett tag sedan nu....

Svar på tråden Min kille provade dildo i rumpan.