• Pernillus

Blonda slingor att göra hemma

Jag har under sommaren fått ganska solblekt hår och vill fortsätta ha den solkyssta looken under hösten så jag tänkte bleka slingor. Har aldrig gjort det hemma förut så jag undrar vad ni rekommenderar för produkt. Det ska se naturligt ut, blir det misslyckat slänger jag i en mörk toning. Jag har en del röda pigment i håret som har kommit fram nu under sommaren.

• Svar på tråden Blonda slingor att göra hemma
  • truelovemelie

Jag vågar inte göra själv längre. Mitt hår blev gult och misslyckat och efter det så går jag BARA till frisör :) De kan sina grejer!

• Powerwoman

H&M:s blekning är skitbra, har testat den och en kompis kör jämt med den och har jättefina slingor som är ljusblonda.

• Emelie09

Håller helt med Powerwoman. jag har provat andra oxå men kommer alltid till baka till HMs.kostar bara 59:- super snygga slingor.

• optimisten

Är de med hätta eller borste? Hur vet man att de inte blir orangefärgade, vill inte ha det!Finns väl olika färger? Jag är mörk askblond/råttfärgad i min naturliga hårfärg vilken färg ska jag ta då om det ska bli så naturligt som möjligt?

• Emelie09

HMs är med hetta. jag är råttfärgad och har adrig misslyckats med Hm. Däremot när jag bleker med vanlig blekning blir jag orange. HM slingor finns bara i Blond. Den är "grå/blå" färgad förpackning och visar "Bild" på färgen.

optimisten skrev 2008-07-31 21:53:01 följande:
    Är de med hätta eller borste? Hur vet man att de inte blir orangefärgade, vill inte ha det!Finns väl olika färger? Jag är mörk askblond/råttfärgad i min naturliga hårfärg vilken färg ska jag ta då om det ska bli så naturligt som möjligt?
Svar på tråden Blonda slingor att göra hemma