• Hemliga 72an

Någon mer som legat på neo i helsingborg?

Undrar om det finns någon mer här som legat på neo i Helsingborg? Vore trevligt att hitta någon mer som legat där. Fick min son 071117 och låg där i 12 dagar sen åkte vi hem med hemsjukvård. Han föddes i vecka 32+2.

• Svar på tråden Någon mer som legat på neo i helsingborg?
  • Fie1973

Jag låg där mn son som föddes 23/7-00! Han föddes i vecka 32+6 och vi låg inne 10 dagar!

Kram Fie

• Hemliga 72an

Vad tyckte ni om det då? Var ju några år emellan.

• pritt

Vi låg där slutet av 2005 i 2 1/2 månad, vi var först i Lund!
    Vi älskar neo i HBG, vi åker dit ibland och visar upp oss.
    På vår tid jobbade där en underbar doktor, Tord. Helt superbra!

• Hemliga 72an
    pritt skrev 2008-07-29 14:27:01 följande:
    Vi låg där slutet av 2005 i 2 1/2 månad, vi var först i Lund!Vi älskar neo i HBG, vi åker dit ibland och visar upp oss.På vår tid jobbade där en underbar doktor, Tord. Helt superbra!
    Har jag inte helt fel så jobbar han fortfarande kvar där. men inte helt säker på det.
  • victory tilly

Här är en till
    Låg först 2 veckor i Lund, sen H-bg 5½ vecka och sedan hemsjukvård i 4 veckor. Har en liten tös född 070302 i v 28. Trivdes som fisken i vattnet. Är faktist kontaktförälder för prematurföreningen nu, så jag är där och hälsar på med jämna mellanrum, förutom när vi är där på koller förstås.

• Hemliga 72an

Jag har aldrig varit på koller där trots att Djohnny är född så pass tidigt. Han var för frisk för det. Hans problem han har nu har nog inget med att göra att han är prematur.

• Bubblan78

Vår dotter är född 071030 i vecka 34. Vi låg på neo i Hbg i 14 dagar och sen hade vi helsjukvård i 14 dagar. Fullkomligt Älskar Neo och personalen där!

• Hemliga 72an
    Bubblan78 skrev 2008-07-29 19:34:12 följande:
    Vår dotter är född 071030 i vecka 34. Vi låg på neo i Hbg i 14 dagar och sen hade vi helsjukvård i 14 dagar. Fullkomligt Älskar Neo och personalen där!
    Då åkte ni hem precis innan vi kom dit!
  • MsBeauty

Vi var där från ca 10/2 till 15/4 2008. Sonen föddes i v. 24 i Lund, men vill tillhör hbg. Gillar min sons läkare mer än läkarna i Lund (personlighetsmässigt) och gillar flera i personalen. Det jag minns bäst var att de inte var så noga med hygienen på barnen minns jag.

• Bubblan78
    Svar på #8
    Ja vi missade varandra precis ju
Svar på tråden Någon mer som legat på neo i helsingborg?