• Mareldsbarn

Skaldjursrestaurang i GÖTEBORG??

hej alla! Ska med sambon på mamma miamusikalen om nån dag och då tänkte vi fira med en ordentlig skaldjursmiddag innan. Tyvärr ser jag nu att fiskekrogen är stängd

Musikalen börjar halv åtta. Vi vill kunna äta innan. tänkte på sjömagasinet som andra val men dom öppnar inte middagen förrän 18 och det känns rätt tajt...

Har någon något förslag på vart vi annars kan gå? Skulle vilja sitta till bords vid 17 typ för att slippa stress. och som sagt, det är skaldjur som står på tapeten för kvällen!

• Svar på tråden Skaldjursrestaurang i GÖTEBORG??
  • Tina B

Ingen finrestaurang precis men Kajskjul 8 kanske?

• Mareldsbarn

Hmm... det var inte riktigt vad jag var på jakt efter. Lite högre priser (= mer och ibland bättre mat ). Kanske skaldjursbuffé någonstans när jag tänker efter

Någon annan med förslag?

• Oj hoppsan

Fiskekrogen och sjömagasinet är bra alternativ! Men det är ju finkrogar i sann mening. Goooood mat!

• Oj hoppsan

Sorry, läste ordentligt nu...

• Mareldsbarn

Oj hoppsan; Ja det var ju dom alternativen vi hade men som du ser så går det ju tyvärr inte.

• Oj hoppsan

Kolla med Fond! De har bra mat, ofta skaldjur men det är ju inte en utpräglad skaldjurskrog.

• Tina B

Restaurang Räkan finns men det var ca 100 år sedan jag var där så jag har ingen aning om hur det stället är nu ...

Svar på tråden Skaldjursrestaurang i GÖTEBORG??