Täckbyxa = Termobyxa?
Hahah jag har verkligen ingen aning, så då måste ju frågan ställas, hur dum den än är.
Är täckbyxa det samma som termobyxa? (Sitter och planerar om det behövs inhandlas ngt mer
)
Hahah jag har verkligen ingen aning, så då måste ju frågan ställas, hur dum den än är.
Är täckbyxa det samma som termobyxa? (Sitter och planerar om det behövs inhandlas ngt mer
)
Det äroftast samma sak men en täckbyckxa kan vara en vindbralla med.
Täckbyxa är väl byxa motsvarande täckjacka? Alltså ungefär detsamma som termobyxa. Sedan finns överdragsbyxa som inte är lika varmfodrade. Kanske kan man kalla dem för täckbyxor också?
Haha ja svårt det här. Jag trodde först att täckbyxa var typ såna byxor tösen kan ha på sig i höst när det är lite skitet ute. Ja typ överdragsbyxa alltså, men nu börjar jag fundera på om det är termobyxa och jag därför nehöver leta efter ett par överdragsbyxor också. Svårt det här, varför får man ingen instruktionsbok när an får barn?
Jobbar på småbarns avd och överdragsbyxor, vindfodrade eller fleece fodrade är jätte smidigt att ha. Perfekt i sandlådan eller när det är fuktigt på morgonen
Man tycker att det borde komma med moderkakan...
Queen Of Darkness skrev 2008-07-29 12:37:07 följande:
Who knows skrev 2008-07-29 12:39:24 följande:
Det låter som att de är de byxorna jag tänker på som du har beställt
Garderade mig bara mot, du har inga egna barn du får inte svara inläggen
Byxorna är ur bra var man än är