Billiga sista minuten resor?
Någon som vet vilken websida som har billigaste sista minuten resor? Typ Turkiet eller Cypern... är så sugen att åka någonstans...
Någon som vet vilken websida som har billigaste sista minuten resor? Typ Turkiet eller Cypern... är så sugen att åka någonstans...
har du kollat på all researgöreshemsidor där finns sista minteresor.
sen sak de finnas amalt fårn oliak arrgöra på en och samm tida sistminuten
Här tex
www.sistaminuten.se/se/sistaminuten/
Lycka till!
Ska du ha dom billigaste får du nog vänta till senare i augusti. Annars är det bara att surfa runt på olika resebolags hemsidor och kolla om du hittar något billigt=)
ja har kan du hitta enbart flyg för under 6ookr.Men ävenandra siat minten resor från olkia plaster i sverige.
msn.reseguiden.se/cgi-bin/rg/last_minute.cgi§ion=last_minute&event=result&site=msn&city_code_dep=&country_id_dest=147&country_name_dest=Grekland
Tack för alla tips!
Vi hade tänkt åka i slutet på Augusti, så då kanske man kan spana bara dagarna före!
Jag ska åka till Cypern och jag har betalat 4318 kr inkl transfer, mat på flyget och flygtillägg.
För ett namngivet hotell en tvårumslägenhet med balkong tre pooler och 300 m till stranden i Fig tree bay !
Köpte resan på sistaminuten , apollo !
Jag åker alltid i slutet på augusti, vill du ha bra tips kan du väl skriva till min sida, blir lättare så.
Har precis hållt på o kollat resor åt min mamma som ska åka på en sista minuten, o just nu är det inte alls särskilt billigt.
Tidigare har det funnits jättebilliga resor i slutet av aug, men jag tror att t.o.m de resorna är dyrare nu.
Vi ska åka till Turkiet 22/8 o betalar då ca 5500:- för mig o sonen, men det var ett bra tag sen vi bokade. Nu är det inte alls samma priser.
MiaAnnette:
Ja det är för en person
Jag har också precis spanat jättemycket på sista minuten resor.
Var inne på charter till sol och bad men vi valde långweekend i London istället (5.200kr för 2 pers, flyg+hotell).
Mitt tips är www.destination.se och väl där verkar Airtours ha bästa priserna.
Airtours verkar satsa mer på billigare resor och mindre på reseledare och aktiviteter.
Så är du ute efter billigt och inte ranta runt i grupp med reseledare kan du kolla upp dom.
jag har åkt på några sistaminuten med min sambo, då spanar vi lite i nån månad innan, sen 1mån-3v innan vi vill åka spanar vi mer aktivt och ser till att ha ca 3 alternativ vart vi ska åka så om en tar slut, tar vi den andra. Bokat ca 2-4daag innan avgång varje gång och åkt från 1700-2700kr/pers har åkt till bla side, mallorca och haft jättefina hotell nära stranden!!
Lycka till o med mycke isi magen kan du få ner priserna rejält!
jag har åkt på några sistaminuten med min sambo, då spanar vi lite i nån månad innan, sen 1mån-3v innan vi vill åka spanar vi mer aktivt och ser till att ha ca 3 alternativ vart vi ska åka så om en tar slut, tar vi den andra. Bokat ca 2-4daag innan avgång varje gång och åkt från 1700-2700kr/pers har åkt till bla side, mallorca och haft jättefina hotell nära stranden!!
Lycka till o med mycke isi magen kan du få ner priserna rejält!