• Katriin

TV SHOP- Har du någon gång köpt något?

och isåfall vad skulle va kul och få veta om det är något ni köpt och är jätte nöjda med eller helt missnöjda

Jag har ju då köpt dom där "strumpbyxorna" som skulle hålla inne allt som "hänger över" byxor och annat pinsamt men sant och nej inget jag kan rekomendera att köpa!!

Någon mer

• Svar på tråden TV SHOP- Har du någon gång köpt något?
  • kricko6

*S* Vilken tur att jag inte har beställt dom, hade faktiskt funderingar på det.

• Katriin

haha ja men dom verkar så himmla bra men grjen va den att den satt så himmla tajt att det ändå bucklade ut sig lite här och där

• giz

å jag min bimbo köpte den där grejen som strimlar å skär skivor....... asg asg jag lover den är inget att ha och kastad sedan länge

• kricko6

Glömde ju berätta vad jag har beställt. En vertikalgrill som var som i väska. Undrar om jag nånsin har använt den, isånafall max 1 gång, och det här var -93 eller -94. Det var dom där knallisarna från tvprogammen "Solstollarna" och "Toffelhjältarna" som gjorde reklam för den, så man borde ju ha börjat ana oråd redan då att det nog var nån skitgrej . Sen beställde jag även en "magtrimmare", nån meningslös grej med en fjäder som man skulle använda sig av när man gjorde situps. Har jag använd den då??? Knappast, för isådanfall skulle jag väl aldrig behöva fundera på att beställa dom där strumpbyxorna som drar in magen *ASG*

• starshine

Jag beställde för över 10 år sen..men jag skäms för att säga det nu *s* träningsredskap. Men jag rekomenderar ingen att handla från Tv shop. Alltså ,jag är ingen nöjd kund
    Köpte även matlagnings/grönskas grejer. Nope! Inget bra alls!
    vissa saker skrattar jag åt när jag ser tv shop..så löjliga saker

• giz

jag var gör sugen å köpa den där mot frissigt hår......... ni vet den där som klipte av det frissiga meeeeeeeeeen gjorde det aldrig....

• giz

ja just ja jag är hel sugen på deras madrass oxå........ men törs inte

• Mr Jim

Smokeys Complete Album Collection....
    Tror det var för 10 år sedan!

• Cuthalion

Topsy Tail. Fungerade för att göra frisyrer precis som de utlovade. Problemet avr väl bara att det var en liten plasthistoria som kostade 400:-. Pappa gjorde en likadan åt mig av en gammal galge men det dög ju sjääälvklart inte . Fick topsyn till slut och två månader senare fanns den i affärerna för 20:-. Inte 200. _20_!

Gissa om jag fått höra det sedan

Svar på tråden TV SHOP- Har du någon gång köpt något?