Barnförsäkring: LF eller TH?
Hej,
vilken är bäst? Länsförsäkringar eller Trygg Hansa? Jag har LF hemförsäkring nu.
Tack!
Paxa
Hej,
vilken är bäst? Länsförsäkringar eller Trygg Hansa? Jag har LF hemförsäkring nu.
Tack!
Paxa
Inte Trygg Hansa iallfall.
Skadia har de bästa villkoren nu och ersätter bäst, så dem tänker jag välja till min bebis i magen.
Sorry för stavfelen, kör lite väl tunga program på min dator nu så den är lite seg.
Skandia menar jag.
Hej,
tack för ditt svar. Kan du utveckla lite mer? Varför är Skandia bättre än TH tycker du?
Jag kollade på den innan och tyckte både TH och LF såg bättre ut än Skandia. Därav min fråga.
Har tyvärr inte hört någon som varit nöjd med TH, så jag kommer inte ta dem...
jag tycker trygg hansa är jättebra! har varit väldigt hjälpsamma de gånger jag varit i kontakt med dom.
Tycker Trygg-Hansa är bra. Vi har det till dottern och har inte behövt använda den försäkringen, men jag har haft barnförsäkring där och som sedan gått över till vuxen och då har de varit suveräna (hittills iaf.) Fått pengar inom ett par dagar när jag har anmält skada.
Själv är jag trogen LF:are.... Fast jag jobbar ju där!
Viktigast är att man är väl införstådd med vad försäkringen täcker och hur mycket ersättning som utgår vid eventuell skada eller sjukdom.
Har Trygg Hansas Trygga Barn försäkring till sonen, och har bara gott att säga om den.
Behövde tyvärr använda mig av den då han drack tändvätska och hamnade på sjukhus i några dagar.
Ringde då Trygg Hansa och blev mycket väl bemött, de var hur bra som helst att ha att göra med!
Tycker du ska ta Skandia, de har de allra bästa villkoren för tillfället.
Vi har TryggHansa i alla våra försäkringar. Kan varmt rekommendera dem! De gånger vi har behövt hjälp från dem har det oftast bara löst sig med ett telefonsamtal. Inget blankett-krångel där inte. Vi har skickat in läkar-kvitton e..tc och sedan fått ersättning direkt in på vårt bankkonto. Snabbt, smidigt och enkelt. Har verkligen ALDRIG haft några problem med dem! Detta gäller båda olycksfall och skador på hus...