• Anonym

Är slemproppen GRÖN?!

Jag är i vecka 39+4.

Igår kväll behandlade jag mig med Pevaryl vagitorie (jag har åkt på en svampinfektion i värmen ).

Idag skulle jag kolla med en spegel hur mufflan såg ut (har varit så svullen senaste dagarna) och då hade "resterna" av vagitoriet liksom runnit ur slidan och satt i mynningen.

Tog en blöt bomullstuss och torkade bort det, och när jag tittade på bomullstussen var där små slemmiga gröna bitar på den.

Det kan väl inte kommit från Pevarylvagitoriet?! Det är ju vitt...

Kan det vara slemproppen som börjat släppa? Ska den var ljusgrön?!
    Eller är nåt fel då?

• Svar på tråden Är slemproppen GRÖN?!
  • Anonym

Får jag fråga en dum fråga, vad ÄR slemproppen egentligen och vad händer när den släpper?

• Anonym

Ja, den kan faktiskt vara grönaktig.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-07-29 14:03:31 följande:
    Ja, den kan faktiskt vara grönaktig.
    den var ju liksom inte gräsgrön... utan ljust ljust grön, som snor kan vara ibland...
  • annhan
    Anonym skrev 2008-07-29 14:33:03 följande:
    den var ju liksom inte gräsgrön... utan ljust ljust grön, som snor kan vara ibland...
    Så var min minns jag. Plus att min hade lite blod"slamsor" i sig också.
    Visst kan det var slemmisen, med tanke på hur långt gången du är.

Lycka till! Snart sätter det nog igång.
  • Anonym
    annhan skrev 2008-07-29 14:34:36 följande:
    Så var min minns jag. Plus att min hade lite blod"slamsor" i sig också.Visst kan det var slemmisen, med tanke på hur långt gången du är. Lycka till! Snart sätter det nog igång.
    ja det var inget blod i detta i alla fall... uatn vitt tjockt klet med gröna klumpar i. Gud vad äckligt det låter när man beskriver det så....
  • Anonym

Puffar!
    Nån annan som haft en grön slempropp?

(i denna värmen går man ju och letar tecken på att det är på gång ÖVERALLT )
    Vill ju gärna tro att det är slemproppen som börjat släppa...

• Anonym (.)

var på efterkontroll idag, berättade då att jag hade gröna flytningar, klumpiga på nå vis. Hon sa att jag hade svamp, att man kan ha gröna "flytningar" då.
    Men, det är ju inte omöjligt att det kan vara slempropppen heller=)

• Anonym

Anonym (.) skrev 2008-07-29 17:41:09 följande:

var på efterkontroll idag, berättade då att jag hade gröna flytningar, klumpiga på nå vis. Hon sa att jag hade svamp, att man kan ha gröna "flytningar" då.Men, det är ju inte omöjligt att det kan vara slempropppen heller=)
    aha... ja då kan det ju bero på svampen också.
    Tack för svaret!

Har kommit lite mer nu, typ gul-gröna flytningar *öööörk*

Vi får väl se vad som händer
Svar på tråden Är slemproppen GRÖN?!