• Anonym (Tjejen)

Din åsikt om tjejer/kvinnor som solar topless?

Är lite nyfiken på att höra vad ni har för åsikter om att sola och bada topless på stranden?

Tjejer, vad tycker ni om att andra gör det? Gör ni det själva? Någon som blir upphetsad av att se andra göra det eller känner ni er upphetsade av att själva ligga topless?

Killar, vad är era åsikter?
    Vad tycker ni om er tjej skulle ligga topless på stranden?

• Svar på tråden Din åsikt om tjejer/kvinnor som solar topless?
  • Anonym (tjej)

jag tycker inte man ska göra det... det är för avklätt att göra på stranden tycker jag. lika som att killar inte ska gå utan tröja på stan.
    sola topless kan man göra hemma/på sin balkong etc.

• Anonym (neutral)

Jag solar topless ibland. Är jag med många nya människor så skippar jag det. Känner jag mig utittad så skippar jag det.
    jag struntar i om andra tjejer solar topless

• Anonym (entjejtill)

Är av samma åsikt.

Anonym (tjej) skrev 2008-07-29 14:19:47 följande:
    jag tycker inte man ska göra det... det är för avklätt att göra på stranden tycker jag. lika som att killar inte ska gå utan tröja på stan.sola topless kan man göra hemma/på sin balkong etc.
  • LiindaE

jag ser bara inte vitsen i att sola topless, lixom varför måste man ha färg där?

• Valkyriah

Gör det inte själv på allmän plats men bryr mig inte alls om hur andra kvinnor gör.Det är ju bara bröst

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym (Tjejen)

Ni som inte tycker att man ska göra det: Varför? tjej skrev att det är för avklätt, varför tycker du det?

• Valkyriah
    LiindaE skrev 2008-07-29 14:23:14 följande:
    jag ser bara inte vitsen i att sola topless, lixom varför måste man ha färg där?
    För att få jämn färg över kroppen?
    Som sagt jag har bikiniöverdel på stranden men hemma på balkongen och på avskilda ställen så solar jag topless.
  • Anonym (Tjejen)

Jag solar oftast topless för att jag inte vill ha några streck på överkroppen. Ser tråkigt ut när man har klänningar med olika urringningar eller kläder med urringning i ryggen

• Anonym (Tjejen)

Sen tycker jag personligen att jag ser snyggare ut naken med jämn färg

• Valkyriah
    Anonym (Tjejen) skrev 2008-07-29 14:26:01 följande:
    Sen tycker jag personligen att jag ser snyggare ut naken med jämn färg
    Absolut,tycker jag också
Svar på tråden Din åsikt om tjejer/kvinnor som solar topless?