Illa behandlad på mitt arbete pga att jag är gravid, vet inte vad jag ska ta mig till???
Känner att jag måste skriva av mig...
Jag har jobbat på samma ställe nu i över 2år, och är fast anställd.
Jag har en hög possition som är fylld med ansvar, jag är inte chef men jobbar under chefen.
Under dessa 2år har jag jobbat över minst 2 timmar varje dag, om man inte jobbar över har jag fått höra att jag inte tar jobbet seriöst, men jag har aldrig heller fått betalt för min övertid!
Min chef är väldigt speciell, jag får inte äta lunch med mina kollegor då han tycker att jag skulle komma dom för nära så istället har jag suttit ensam varje lunch framför min dator nu i 2år.
Själv är han tillsammans och bor ihop med en tjej på jobbet, vilket jag tycker är mycket värre!
Hur som helst så är jag gravid...och det har jag fått sota för!
Då jag berättade för min chef sa han, va, ska du behålla det?
Och undrade varför jag förstör mitt liv när jag är så ung...visst är jag ung,23år men det är inte hans problem!
Sedan denna dagen han fick reda på att jag är gravid har han vänt mig ryggen och fryst ut mig totalt!
Jag har legat på sjukhus 2ggr under graviditeten av utbrändhet och nu i förra veckan blev jag sjukskriven då magsåret är på väg tillbaka och sammandragningarna tyder på att bebisen kommer att komma för tidigt om jag inte lugnar ner mig.
Efter jag hade varit hos läkaren var det bara att ringa upp chefen och berätta om sjukskrivningen...suck!
Han blev förbannad och sa åt mig att komma in och lämna in min jobbmobil samt nycklar till kontoret, då undrade jag varför jag skulle göra det då jag barar var sjukskriven och inte hade slutat...då sa han bara du kommer in och lämnar in det nu!
Sedan dess ringer han och sms:ar till min privata telefon flera ggr om dagen och blir arg om jag ligger och sover då han tycker att jag ska ta mitt arbete på alvar...men jag är hemma för att vila mig inte jobba!
Sedan har han ändrat lösenord på min jobbmail, så jag inte kommer åt den...
Detta leder just nu bara till att jag mår värre, känner mig jagad och illa behandlad.
Jag har gett allt på jobbet i 2år men nu orkar jag inte längre, varför ska jag få utskällningar när jag är hemma för att jag måste?
Jag känner att jag inte kan njuta av min mage och förbereda inför bebisen kommer, jag har tappat lusten för allting helt!
Detta tar så mycket av min energi och jag tänker på detta konstant, har slutat sova och har ingen matlust längre.
Vill inte gå tillbaka och jobba, har semester nu direkt efter sjukskrivningen men måste tillbaka efter semestern då det är 4veckor kvar till Bf.
Usch...vill bara vara hemma vila och tänka på annat men det går inte...vad ska jag göra?