• Umm Israa

Omskärelse - jag behöver tips och råd om vart det kan utföras i stockholm!

Det börjar bli dags för min sons omskärelse! =D Finns det någon muslim här på forumet som har kontakt med någon som utför detta i Stockholm?! (Vet en man från Iran som vi vill gå till men har inte hans nummer).. Någon som har erfarenhet av någon bra som de kan rekomendera, eller har numret till mannen från Iran som har en klinik tillsammans med sin son?!?!

Denna tråd är ENBART för tips, vill inte ha en massa påhopp eller åsikter om omskärelse, det finns tillräckligt med såna trådar redan.

• Svar på tråden Omskärelse - jag behöver tips och råd om vart det kan utföras i stockholm!
  • Lindoni

det här e det enda stället som jag känner till som gör omskärelse, ska själv dit med min pojk.
    de har semester fram till 4 augusti
    www.lakargruppenvictoria.se/

• Eisa

Odenplan är seriösa och jättebra.

• Eisa

OBS! Enligt vad jag hört alltså. Har ingen egen erfarenhet.

• Larsgubben
    Eisa skrev 2008-07-29 20:49:43 följande:
    OBS! Enligt vad jag hört alltså. Har ingen egen erfarenhet.
    Din son blev inte omskuren, va?
  • Lindoni

har inte bokat tid än =)

• Larsgubben
    Lindoni skrev 2008-08-04 22:12:27 följande:
    har inte bokat tid än =)
    Jaha, jag fick den uppfattningen. Känner du andra som varit där och är nöjda?
  • Lindoni

min man har några släktingar som varit där men idag när jag sökte på nätet blev jag lite osäker, det var väldigt mycket negtiva upplevelser därifrån.

Odenplan däremot verkar vara seriösa, han som står som läkare har jobbat på KS samt har varit med i några artiklar ang. omskärelse.

så för mig blir det nog hos odenplan, ska ringa dit idag å kolla väntetid samt pris

• Larsgubben
    Lindoni skrev 2008-08-05 11:26:16 följande:
    min man har några släktingar som varit där men idag när jag sökte på nätet blev jag lite osäker, det var väldigt mycket negtiva upplevelser därifrån.Odenplan däremot verkar vara seriösa, han som står som läkare har jobbat på KS samt har varit med i några artiklar ang. omskärelse. så för mig blir det nog hos odenplan, ska ringa dit idag å kolla väntetid samt pris
    Tråkigt. Vad var det för negativa upplevelser?
  • Lindoni

dåligt bemötande å nonchalant (stavning?) personal var det många som skrev å det tycker jag e jätteviktigt

• Larsgubben
    Lindoni skrev 2008-08-05 11:51:50 följande:
    dåligt bemötande å nonchalant (stavning?) personal var det många som skrev å det tycker jag e jätteviktigt
    Bemötandet är viktigt, speciellt när det gäller en operation. Tråkigt att folk har blivit besvikna även om de kanske gör ett gott arbete rent medicinskt.
Svar på tråden Omskärelse - jag behöver tips och råd om vart det kan utföras i stockholm!