• KEL08

Vingåker Factory Outlet?

Nån som varit där nyligen? Är de bra där?
    Vi funderar på att åka dit på torsdag. Brukar åka till Barkarby å tänkte de kunde vara lite roligare å testa ett nytt ställer

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mamma & Pappa Älskar Dig Editღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vingåker Factory Outlet?
  • Winterfresh

Det är alltid bra där tycker jag. Brukar åka dit med jämna mellanrum. Dock inte varit där på 1 år då jag varit gravid och har några trista kilon kvar att gå ner tills jag är nöjd med min kropp.
    Hur är Barkarby då? har aldrig varit där...

• KEL08
    Winterfresh skrev 2008-07-29 21:31:42 följande:
    Det är alltid bra där tycker jag. Brukar åka dit med jämna mellanrum. Dock inte varit där på 1 år då jag varit gravid och har några trista kilon kvar att gå ner tills jag är nöjd med min kropp.Hur är Barkarby då? har aldrig varit där...
    Är lite lotteri att åka dit tycker jag, men oftast så är de bra där. Polarn o pyret finns ju där
    Har själv gravidkilon kvar, tösen är 2 månader. Men just nu tycker jag de är roligast å handla åt henne
    Kan ju handla åt mig själv å, kul å ha nåt när man blivit lite smalare.

Hur är de upplagt? En butik för varje märke eller?
  • Winterfresh

det är upplagt som en stor butik, märkena hänger i olika sektioner typ.
    Man går in och kommer direkt till glasögon och smycken...sist jag var där kom Tiger först, men de brukar göra om lite då och då så vet inte hur det är nu.

Man kanske skulle åka till Barkarby nångång när man har gått ner de "förbaskade" gravidkilona som ej vill försvinna... :)

• KEL08
    Winterfresh skrev 2008-07-29 21:41:46 följande:
    det är upplagt som en stor butik, märkena hänger i olika sektioner typ.Man går in och kommer direkt till glasögon och smycken...sist jag var där kom Tiger först, men de brukar göra om lite då och då så vet inte hur det är nu.Man kanske skulle åka till Barkarby nångång när man har gått ner de "förbaskade" gravidkilona som ej vill försvinna... :)
    Oki. Är väl bäst å passa på när gubben är villig att åka Hehe
    Ja, dessa kilon ska BORT!! Sen blir de en aningen roligare å shoppa!
  • Winterfresh

Alltid roligare att shoppa när man gått ner. Gick ner 17 kg innan jag blev gravid. Åkte och köpte mitt ett par Lee jeans på Vingåker och veckan efter plussa jag. hann använda byxorna 1 gång och nu kommer jag ej i dem för det är 15 kg + på vågen...*muttrar surt* men de ska jag komma i igen...

• KEL08
    Winterfresh skrev 2008-07-29 21:46:51 följande:
    Alltid roligare att shoppa när man gått ner. Gick ner 17 kg innan jag blev gravid. Åkte och köpte mitt ett par Lee jeans på Vingåker och veckan efter plussa jag. hann använda byxorna 1 gång och nu kommer jag ej i dem för det är 15 kg + på vågen...*muttrar surt* men de ska jag komma i igen...
    Ungefär som jag då, gick runt 15kg till våren å plussade i september. Mycket kläder som bara samlar damm nu. Å de är så svårt å hitta den där motivationen igen... Semestrar å fint väder= glass, sötsaker!!
    Hoppas de kan bli lite ordning när gubben börjar jobba på måndag å kanske lite svalare. Har ju bara legat inne å pustat å ammat..
  • CMH

Jag tycker inte det finns så mycket kläder till bebisar på Vingåkers Factory Outlet, finns mest kläder från 6 månader och uppåt... Jag var där i våras och då var sonen ca 3-4 månader, allt jag hittade var en filt och strumpor till honom, så jag tänkte åka dit snart nu när han är drygt 6 månader :)

Egon 080109
  • marienno

Jag tyckr Vingåker är så mycket bättre än Barkaby, visst det finns POP på Barkaby men vad har de mera till oss vuxna det är tomt och dåligt utbudi affärerna. På vingåker finns massor ju :)
    Jag var där för 2 veckor sedan hittade en jättefin Moon klänning till dottern och jeans o annat till mig. Numera har de ju även en rörstrands outlet och en Scorett outlet kanonbra..

• KEL08
    CMH skrev 2008-07-30 09:10:01 följande:
    Jag tycker inte det finns så mycket kläder till bebisar på Vingåkers Factory Outlet, finns mest kläder från 6 månader och uppåt... Jag var där i våras och då var sonen ca 3-4 månader, allt jag hittade var en filt och strumpor till honom, så jag tänkte åka dit snart nu när han är drygt 6 månader :)
    Låter ju lite trist att de är mest från 6 månader. Kan kanske ha lite tur å hitta nåt. Borde ju finnas lite tycker jag.
  • KEL08
    marienno skrev 2008-07-30 09:41:23 följande:
    Jag tyckr Vingåker är så mycket bättre än Barkaby, visst det finns POP på Barkaby men vad har de mera till oss vuxna det är tomt och dåligt utbudi affärerna. På vingåker finns massor ju :) Jag var där för 2 veckor sedan hittade en jättefin Moon klänning till dottern och jeans o annat till mig. Numera har de ju även en rörstrands outlet och en Scorett outlet kanonbra..
    Jo du har rätt. Brukar oftast bara köpa jeans i Barkarby. Få se då om de finns nå mindre storlekar till bebis, inte från 6 månader..
    Vi åker iaf imorgon, ska bli kul å bara komma hemifrån en sväng.
  • Lisa E

Tyckte inte det fanns speciellt mycket när jag var där för 2 veckor sen. Visst hade de fått in lite nya saker men bebisavdelningen är fortfarande väldigt liten och utbudet till pojkar mycket mindre än för flickor.

• KEL08
    Lisa E skrev 2008-07-30 10:40:11 följande:
    Tyckte inte det fanns speciellt mycket när jag var där för 2 veckor sen. Visst hade de fått in lite nya saker men bebisavdelningen är fortfarande väldigt liten och utbudet till pojkar mycket mindre än för flickor.
    Oki. Ja vi får se hur de ser ut imorgon då. Kankse får bli en tur till Barkarby på vägen hem då Få se vilket humör gubben är på
Svar på tråden Vingåker Factory Outlet?