Vingåker Factory Outlet?
Nån som varit där nyligen? Är de bra där?
Vi funderar på att åka dit på torsdag. Brukar åka till Barkarby å tänkte de kunde vara lite roligare å testa ett nytt ställer
Nån som varit där nyligen? Är de bra där?
Vi funderar på att åka dit på torsdag. Brukar åka till Barkarby å tänkte de kunde vara lite roligare å testa ett nytt ställer
Det är alltid bra där tycker jag. Brukar åka dit med jämna mellanrum. Dock inte varit där på 1 år då jag varit gravid och har några trista kilon kvar att gå ner tills jag är nöjd med min kropp.
Hur är Barkarby då? har aldrig varit där...
det är upplagt som en stor butik, märkena hänger i olika sektioner typ.
Man går in och kommer direkt till glasögon och smycken...sist jag var där kom Tiger först, men de brukar göra om lite då och då så vet inte hur det är nu.
Man kanske skulle åka till Barkarby nångång när man har gått ner de "förbaskade" gravidkilona som ej vill försvinna... :)
Alltid roligare att shoppa när man gått ner. Gick ner 17 kg innan jag blev gravid. Åkte och köpte mitt ett par Lee jeans på Vingåker och veckan efter plussa jag. hann använda byxorna 1 gång och nu kommer jag ej i dem för det är 15 kg + på vågen...*muttrar surt* men de ska jag komma i igen...
Jag tycker inte det finns så mycket kläder till bebisar på Vingåkers Factory Outlet, finns mest kläder från 6 månader och uppåt... Jag var där i våras och då var sonen ca 3-4 månader, allt jag hittade var en filt och strumpor till honom, så jag tänkte åka dit snart nu när han är drygt 6 månader :)
Jag tyckr Vingåker är så mycket bättre än Barkaby, visst det finns POP på Barkaby men vad har de mera till oss vuxna det är tomt och dåligt utbudi affärerna. På vingåker finns massor ju :)
Jag var där för 2 veckor sedan hittade en jättefin Moon klänning till dottern och jeans o annat till mig. Numera har de ju även en rörstrands outlet och en Scorett outlet kanonbra..
Tyckte inte det fanns speciellt mycket när jag var där för 2 veckor sen. Visst hade de fått in lite nya saker men bebisavdelningen är fortfarande väldigt liten och utbudet till pojkar mycket mindre än för flickor.