• aiight

Hur ofta tvättar du håret?

Vilken shampoo använder du, samt hur länge räcker den?

Kul att veta! :)

• Svar på tråden Hur ofta tvättar du håret?
  • drömhus

När jag hade långt hår tvättade jag inte varje dag, snarare varannan. Det slet så på håret. Jag använder fortfarande Loreal Anti-breakage (gula flaskor( tycker dom är bra. Schampot räcker väl i en månad kanske... Fast jag delar med sambon. Balsamet dubbelt så länge.

• Eisa

Varannan dag.
    Jag använder Sunsilk. Räcker kanske 3 veckor eller nåt sånt.

• Hihi2

Varje dag...ser inte klok ut annars...=)
    Använder Gliss eller Dove. räcker väl kanske 2-3 veckor

• Janne77

Jag använder också Loreals gula flaskor. Schampot räcker inte länge alls tyckerjag, kanske tre veckor.. Jag brukar tvätta håret 6 dagar i veckan, men borde nog dra bort en dag till för hårets skull

• niiile

Under en period tvättade jag inte håret med schampoo alls, perioden varade runt nio månader! Sen blev det varmt, jag kände mig svettig och började tvätta håret med schampoo igen.. Men i höst ska jag köra med bara vatten igen!

Nu tvättar jag en gång/vecka - kanske.. och sköljer ur det med vatten varannan dag. Använder Wella alt. något billigt från Coop.. En flaska räcker länge, trots att jag har långt hår.

Utan schampoo var håret i mycket bättre kondition, inga tovor, glans och lätthanterligt! Nej, dem som inget visste - frågade hur jag gjorde =D

• Iroyg

Varannan till var tredje dag, är mest hemma och då gör det inget om det är lite flottigt...
    Använder oftast Wellas gula schampoflaska, för fint hår tror jag det är, men ibland kör jag "finschampot" (L'Anzas Daily Clarifying djuprengörande schampo). Finschampot räcker lääänge, Wellas räcker två månader minst.

¨~ v. 33 ~¨ Orkar inte vänta längre snart...
  • AngelicaF
    niiile skrev 2008-07-29 21:57:28 följande:
    Under en period tvättade jag inte håret med schampoo alls, perioden varade runt nio månader! Sen blev det varmt, jag kände mig svettig och började tvätta håret med schampoo igen.. Men i höst ska jag köra med bara vatten igen! Nu tvättar jag en gång/vecka - kanske.. och sköljer ur det med vatten varannan dag. Använder Wella alt. något billigt från Coop.. En flaska räcker länge, trots att jag har långt hår.Utan schampoo var håret i mycket bättre kondition, inga tovor, glans och lätthanterligt! Nej, dem som inget visste - frågade hur jag gjorde =D
    ja hur blir h¨året? mitt hår skulle se för jävligt ut
  • Linda1976

Wella SP Silvershine + color protect.... hm, nånting.... balsamkräm som sitter kvar i håret iaf.

Superdrygt, jag tvättar håret varannan dag och en flaska räcker kanske 2 mån.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Misery

jag tvättar håret varje dag använder dove balsamshampo o flaskan räcker nog ca en månad.

• Emerun

Varje dag, använder det som är på kampanj när jag handlar men typ barnängen, fructis osv

Svar på tråden Hur ofta tvättar du håret?