annki72 skrev 2008-07-30 17:57:20 följande:
jag har jobbat som konsult och slutat.Jag slutade av den anledningen att jag gillade inte att jag inte fick ha på mej vad jag ville på mina klasser.Alla möten man skulle gå på, alla öppethus mm + alla klasser man själv skulle ha.Jag kände en press på mej att jobba mer än jag själv önskade.Sen tyckte jag det var lite för glada och trevliga konsulter, kändes så påklistrat lite sekt aktigt, alla liksom älskade alla.... vilket man inte gör i verkligheten.Detta är min känsla och därför slutade jag!MEN jag älskar deras produkter och handlar av hon som rekruterade mej, en underbar konsult.
Alla jobb passar inte alla

. Dresscoden tycker jag personligen är skit bra för att ge ett proffsigt intryck, många många jobb kräver viss klädsel. Pressen är ju alltid upp till en själv, jag har aldrig nånsin fått höra att jag borde sälja så o så mycket, vill jag tjäna lite jobbar jag lite, vill jag tjäna mer jobbar jag mer. Det här att alla är så trevliga o glada tyckte jag oxå var lite märkligt i början men efter tiden fattade jag varför, MK är ju ett företag som verkligen peppar o stödjer varandra, det är ju helt unikt att man gör så! Överallt annars jag jobbat har det varit avundsjuka o skitsnack och jag ÄLSKAR att slippa det! Måndagsmöten är heller inget tvång, bara en bonus för att få pepp o energi
I love MK