• TyskMamma

barn och 24/7-förhållande

Ni som lever i sk "24/7-förhållanden" eller andra former av bdsm-förhållanden och har barn, hur i hela friden får ni det att gå ihop?! Jag själv är undergiven och min man dominant och vi har två barn ihop och har fått lägga hela bdsm-grejen på is vilket jag tycker är jättetråkigt! Jag skulle sååå gärna vilja börja leva som jag gjorde med min man innan jag fick barn, eller iallafall nån slags kompromiss men å andra sidan vill jag inte att våran 2-åring ska börja säga saker som "pappa bestämmer bara!" eller "fröken, pappa slår mamma om inte hon gör som pappa säger" Soc. här kommer vi?!

• Svar på tråden barn och 24/7-förhållande
  • kaji

exakt vad jag frågade i "Dominans, 24/7 och TPE" tråden tidigare idag.

lätt är det banne mig inte men på något sätt går det. man kan ju inte kapa en stor del av sin personlighet även om det är av hänsyn till barnen, iaf kan inte jag...men inte är förhållandet som det var innan barn...långt ifrån, tyvärr även om det fortfarande är "24/7"

• Anonym (undrande)

Är ni inte bekymrade/fundersamma över hur ni påverkar barnen i deras egna roller och framtida relationer? (Snarare än vad de råkar säga på dagis och skola?)

• kaji

Anonym (undrande) skrev 2008-07-30 15:13:27 följande:

Är ni inte bekymrade/fundersamma över hur ni påverkar barnen i deras egna roller och framtida relationer? (Snarare än vad de råkar säga på dagis och skola?)
    ambitionen är att inte påverka barnen. om det lyckas eller inte får framtiden utvisa. än så länge verkar de dock inte lägga märke till eller förstå hur vår relation fungerar.
Svar på tråden barn och 24/7-förhållande