• Anonym

Hjälp!!! Brun riklig flytning!!

Min flytning har blivit brun. Riktigt mörkt brun "bajsbrun".
    Den luktar och är riktigt riklig.
    Lite klimpig men mest flytande men ändå tjock.

Vad kan detta vara?!
    Jag har relativt nydligt varit och kollat sjukdommar och fått konstaterat att jag ej har något.
    Dehär började för snart en vecka sedan och blir bara mer och mer.

Jag har kollat mot svap osv och tagit pevaryl men enligt läkarn fanns ej svamp heller.

kan tillägga att jag ej äter p piller men tagit två dagen efter piller denna månad. kan de vara en orsak?

Ska ha mens om ca en v.

Någon?!
    Help plz!!!

• Svar på tråden Hjälp!!! Brun riklig flytning!!
  • Anonym (h)

Det låter som mensen är påväg, liknande flytningar brukar jag få. men jag är som sagt inte någon expert utan gissar bara.

• Anonym

finns det någon risk att vara gravid?

• bebbe made in italy

så kan man få innan mensen, ibland har jag haft en hel mens enbart som en geggig brun flytning och jag har aldrig haft könssjukdommar va inte orolig ibland e mensen lite strulig... dagen efter pillrena kan ha en inverkan på din mens!!

Mamma till världens sötaste lilla docka
  • Anonym

men jag brukar aldrig någonsin ha såhär bruna flytningar före mens. dom brukar bli rikligare men inte bajsbruna!
    de e ju mkt dessutom.
    sen ska ja inte ha mens förens om en vecka.
    såhär kan de ju ite ska vara iom att jag ej haft de förr

gravid?
    nej de hoppas jag inte. har ju tagit piller

• bebbe made in italy

man kan bli gravid av dagen efter piller, dom e inte nån garanti! Jag hade bruna flytningar innan jag plussade så du bör nog kolla upp det, köp ett test. annars beror det väl på att du tatt pillrena...

Mamma till världens sötaste lilla docka
  • Anonym

tänkte lite.. För jag fick bruna flytningen och det vissade sig att man var gravid..  Väntar nu nr 2..

• Anonym

när kan man göra ett grav test då?
    går de göra redan?

• Anonym

så de enda man kan vara e gravid?

• Anonym (s)

Det kan säkert vara en biverkning av dagen efterpillrena. Du vet väl om att man egentligen inte ska ta mer än 1 dagen efter piller under samma menscykel.. Dvs inte mer än 1 i månaden..
    Pillrena kan ju orsaka lite olika biverkningar.. Men det kan ju oxå var så att du är gravid.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-07-30 22:05:48 följande:
    så de enda man kan vara e gravid?
    nej då.. kan ju vara att din mens är på väg också.. Vänta någon dag och se vad som händer..
  • Anonym

okioki tack snälla för svaren =)
    höll på få panik där ett tag ;)

får hålla tummarna på att det ej är någon graviditet då.
    jag har inget emot barn och jag vill absolut ha... bara inte exakt just nu.
    de skulle va en katastrof.

• Anonym

Anonym (s) skrev 2008-07-30 22:08:21 följande:

Det kan säkert vara en biverkning av dagen efterpillrena. Du vet väl om att man egentligen inte ska ta mer än 1 dagen efter piller under samma menscykel.. Dvs inte mer än 1 i månaden..Pillrena kan ju orsaka lite olika biverkningar.. Men det kan ju oxå var så att du är gravid.
    joo jag vet men dom sa plus att det stod i bruksanvisningarna att man visst kan ta dem fler än en gång pre mens cykel me att effekten minskar lite.
Svar på tråden Hjälp!!! Brun riklig flytning!!