• heeeeeeeeeejjj

Är teoriprovet svårt??

Hej, jag har en fråga till er som klarar teoriprovet nyss. Jag har pluggat med bonniers 2008 och teo2008 och jag undrar om ni tycker att teoriprovet var svårt och hur ni pluggade till provet.När jag gör teoriprovet på teo2008 så ligger jag mellan 55 och 62 rätt.

• Svar på tråden Är teoriprovet svårt??
  • dumdummast

gjorde det för någon månad sen. det beror ju på hu väl förberedd man är. MEn personligen tyckte jag att det inte var så svårt. Mn va nervös som attan

• heeeeeeeeeejjj

Tack dumdummast. Hur pluggade du till provet??

• heeeeeeeeeejjj

Tack för svaret

• Tecken

Jag gjorde det förra året, tyckte det var väldigt lätt - men så hade jag också övat väldigt mycket på dator + läst boken från pärm till pärm några gånger

Jag fick 62 poäng.

• dumdummast

jag satt på körkolan med deras program massa frågor och olika faser. Sen dom delarna jag hade problem läte jag i boken och skrev ner dom samtidgt kortfattat. Sen pluggade jag utifrån mina egna ord. lär mig bäst så

• heeeeeeeeeejjj

är det någon som bara har pluggat hemma???

• Tecken
    heeeeeeeeeejjj skrev 2008-07-30 22:19:03 följande:
    är det någon som bara har pluggat hemma???
    Jag pluggade bara "hemma": köpte tester på www.vv.se och hade med mig datorn överallt! Likaså med boken, den är ju väldigt mobil
  • Em00

svårt.. mja..
    Vissa delar är svåra, jag har vissa bitar som jag tyckte var svåra,
    du har andra bitar som du tycker är svåra.

Och sen kan du få en mapp med massor av dom frågor du tycker är lätta, eller svåra..

• CarolinW

Jag gick på teorilektioner och pluggade som bara den i 2 veckor innan provet. Gick dit med inställningen att det bara var ett test för att försöksa få mig mindre nervös, (Klara inte av prov). Och att jag inte kommer klara det och få göra om det snart istället (var la det som fick mig så lugn) Kommer ut med världens leende då det inte bara var lätt utan jag klarade mig med 57 poäng!

Svar på tråden Är teoriprovet svårt??