• mammasus

Var hittar jag en billig sulky?! Tips?!

Jag tänkte köpa mig en sulky till min ettåring att komplettera den vanliga vagnen med... Bra att ha vid resor osv.

Jag har hört för ett tag sedan att det finns billiga sulkys på Jysk och Överskottsbolaget. Stämmer detta kanske fortfarande?

Tacksam för andra tips!!

• Svar på tråden Var hittar jag en billig sulky?! Tips?!
  • Inana83

Jag köpte en för 500 på ullared, den e jättebra tycker jag. Finns en nästan likadan på coop för 600... Den e liten och väldigt smidig faktiskt, men ändå en hel del lastutrymme om man handlar osv...

vad är egentligen villkorslös kärlek?
  • gustafssons

ja vet att briobutiken haft en som kosta runt 300. sen har jysk en för samma pris oxå.

• softisch

hur såg den ut på coop forum hur många kg kan barnet väga har en 4 åring å en liten vagn är juh smidigare

• Inana83

det finns ju flera stycken på coop. Det finns en som är väldigt kompakt och jag tror de e den som kostar 299, vet inte om den e lämplig till ett barn på 4 år. Men som sagt, vet inte , bäst e att ta med ditt barn till coop och resta vagnen inne på coop, kör några rundor och se hur det känns

Den som jag har som finns på coop också är något större, men fortfarande liten och smidig och den håller säkert för ditt barn på 4 år...

vad är egentligen villkorslös kärlek?
  • logg81

Babyland har paraplysulkisar för 350 kr....

• laref

ska det va den enklaste modellen utan liggläge och sufflett eller?
    utan sufflet- finns många billiga
    med sufflet o liggläge,- babyproffsen säljer sin 5läges för 595 nu fram til den 3e tror jag det var,
    själv köpte jag chiccos lite way för 995:- tyckte bättre om den designen

Svar på tråden Var hittar jag en billig sulky?! Tips?!