• Jii

Någon som provat Naturdiet?

Jag funderar på att prova att byta ut ett eller två mål om dagen mot Naturdiet. Jag skulle vilja gå ner ca 7 kg.
    Är det någon som har erfarenhet av Naturdiet?
    Nu skrivs det så mycket om att vi äter för mycket socker, någon som vet om Naturdiet innehåller FÖR mycket socker? Har läst på innehållsförteckningarna på de olika produkterna men vet inte vad som är mycket.

Fler som provar eller ska börja?

www.naturdiet.se

• Svar på tråden Någon som provat Naturdiet?
  • Lenagbg

jag vill varna dig att köpa naturdiet påsarna jordgubb, dem smakar vidrigt, dem andra smakerna har jag aldrig provat . men däremot ready to drink dem är goda både ckoklad, jordgubb och vanilj.

jag kör med nutrilett istället och blandar dem med lättmjölk då smakar dem bättre.

• Linda1976

Natuurdiet ready to drink choklad är jättesmaskig på ritigt, de andra e ok också. Pulvret e svinäckligt, men går ner ifall man blandar i lite canderel!! Nutriletts "bars" e också goda, min favvo e honung/müsli!!

• Sannah

Shit, jag som köpte en påsförpackning (25 påsar) idag!
    Har hört att jodgubben ska vara så god, men det hade de inte, så det blev choklad.
    Får försöka pina i mig det i morgon. *urk*

• Linda1976

Blanda med ISKALLT vatten och ltie canderel så går det ner, eller iskallt kaffe. Det är inte så äckligt att man spyr!

• Nattsaga

Jag har köpt naturdiet choklad pulvret, kan säga som så, första gångerna höll jag faktiskt på att spy eftersom jag alltid druckit ready to drink men de blir ju dyrt om man ska erstätta de med ett mål om dagen så köpte pulvret. Dock nu efter ett par gånger går de bättre att dricka

• Beloved

Jag tycker påsarna med chokladsmak är helt okej, det är ju inte jättegott men inte äckligt heller. Men så är jag lite konstig också för RTD tyckte jag var så söt så det blev bara äcklig så min sambo fick den och han tyckte den var helt okej.

• Jii

Har ni gått ner något i vikt då?

Får nog "prova ready to drink"... Men blir man mätt på en sån?

• Linda1976

jag kombinerar m vanlig mat, skulle aldrig klara mig på bara nd. man blir ganska mätt på en rtd!

• Izabelle

Har läst på nätet , det var en läkare som uttalade sig. Att det är bra att äta sånt i början för att få en start men man måste sluta i tid för annars så är det lätt att man går upp sina kilon igen när man börjar äta vanlig mat igen.

Svar på tråden Någon som provat Naturdiet?