• CiCiCi

Såg dom "rätt" kön vid första RUL?

Som frågan lyder!

Såg dom rätt på er bebis kön på första RUL?

• Svar på tråden Såg dom "rätt" kön vid första RUL?
  • Fru Klasson

Sista gången jag gjorde ul så va de ingen tvekan! Där såg man hela paketet tydligt

Before you touch my heart. You have to "fuck" my brain first
  • Imox

ja i vecka 17 såg dom en pojk och gjorde inget mer ul eller nått kön ul.
    och det vart en liten pojk

• Ellpi

Ja det syntes klart och tydligt att det varen gosse .

♥ älskar M och längtar efter bebisen i magen♥
  • Thezz mamma till två

japp, en flicka.

ღ Matteus & Tilde - Ni är lyckan i mitt liv! ღ
  • fealin

Japp, en flicka. Hon är inte född ännu men vi hade gjort mkp innan så vi vet att hon såg rätt på RUL

• vampyria2

I vecka 17 såg de att det var en liten kille, jag trode inte på dem då min sambo och jag har 3 tjejer var innan, var så säker på att vi skulle få en tjej så vi trode de såg fel. Gjorde sen ett till och fick se att det verkligen var en liten kille där inne, kan säga att vi är fortfarande jätte förvånade fast att han är 9 mån nu Förvånad Skrattande

• Jesster

Ja, en pojke första gången och en flicka andra gången

Den som söker han finner - www.google.se
  • CiCiCi

För på oss så sa BM "Det ser ut som en flicka"... Vi är osäkra, hon tittade väldigt fort. Sen frågade jag om vi skulle våga köpa rosa kläder... Ja, det tycker jag svarade hon..

• ett femte kanske

Nopp. Dom sa flicka på rutinul, och nu på könsul så såg vi hur tydligt som helst att det är en liten kille.

• Prettyblueeyes

Dom sa flicka i vecka 16 och 18 och sen nu även i fredags då vi var på 3D/4D ultra :D Så vi ska få en liten dotter :)

• Melis85

Dom är väldigt duktiga med det . Jag fick veta idag att jag väntar en liten flicka

Svar på tråden Såg dom "rätt" kön vid första RUL?