• alexK

sex i närheten av familjemedlem, eller kompis?

Ja, nån som har varit med om nåt sånt? Har hänt mig i yngre år att det blivit i samma rum som en kompis varit i, eller en kompis gjort det när jag varit där inne... ibland hade man helt enkelt bara ett rum, och ville ändå

Allra specielltast var nog dock en gång när jag var 20... jag och och syrran åkte och festade i Halmstad och bodde en natt på vandrarhem. Hur det nu var så hittade vi två killar som var kompisar som vi tyckte var himla snygga... bjöd dom på efterfest till rummet, och tja, vi hade ju inte tänkt på vad som skulle hända men vi fick ihop det med varsinn... Vi var unga, lite fulla, det var sommar och varmt och vi ville helt enkelt båda två... så vad gör man... vi nickade åt varandra och där bredvid varandra i 160-sängen blev det gjort... fanns ju inte mycket utrymme för ställningar dock, så det blev på rygg för oss båda. Killarna var glada kan jag säga

• Svar på tråden sex i närheten av familjemedlem, eller kompis?
  • kaji

med vänner/bekanta har det väl hänt, beror på vilken slags bekantskap man har med dem. när man var yngre och det var efter efterfest var det inte så himla noga om någon kompis sov eller var med någon annan i samma rum. som äldre har vi ett visst umgänge där det är accepterat om inte med direkt sex så iaf med nakenhet, sexuella handlingar och oralsex även om andra är med.

med en annan familjemedlem i närheten skulle jag däremot inte vilja ha sex.

• Anonym (Flera ggr)

Haft sex massor av gånger när andra personer varit i samma rum. En gång hade jag sex med en kille jag var ihop med när hans pappa låg i sängen bredvid och sov.

• Anonym (Jo)

Flera gånger, har ett förflutet på en del klubbar och utomlandsvistelser där detta "fenomen" är vanligare. Men även på fester när alla närvarande krupit ner i sina sovsäckar några meter bort.

• Flygfotogen

Nej. Jag respekterar mina medmänniskor och vill hålla mitt privatliv privat. Går inte med på att folk nuppar i min närhet heller. Kompisar har dessutom knullat i mina möbler så att sperma hamnat i soffan och jag blev banne mig skogstokig. Skulle det ske igen åker de ut med näsan före.

• Anonym (jahaa)

Jo, när man var ung har det hänt flera gånger!
    Bla en gång i en stuga, uppe i våningssängen medans vi pratade med kompisar samtidigt.
    hahaha, var lite spännande ju.
    Sen andra gånger när folk sovit i samma rum.

och en annan gång på ett vandrarhem, jag hade sex med en, och min kpmpis med en annan, i samma rum, men olika sängar.

• Anonym (hehe)

Jag och en killkompis och en tjejkompis delade säng för några helger sedan. När min väninna somnat kom min killkompis diskret in i mig bakifrån medan hon sov vidare. Vet inte om hon vaknade eller ej, men hon sa inget i alla fall.

Vid ett annat tillfälle så lät jag mig bli fingerpullad i min säng när jag låg i sommarklännig bredvid en killkompis samtidigt som en gemensam kompis till oss satt och surfade en meter bort. Vi var diskreta så han märkte inget.

• Anonym (jahaa)

Anonym (hehe) skrev 2008-08-02 18:28:23 följande:

Jag och en killkompis och en tjejkompis delade säng för några helger sedan. När min väninna somnat kom min killkompis diskret in i mig bakifrån medan hon sov vidare. Vet inte om hon vaknade eller ej, men hon sa inget i alla fall.Vid ett annat tillfälle så lät jag mig bli fingerpullad i min säng när jag låg i sommarklännig bredvid en killkompis samtidigt som en gemensam kompis till oss satt och surfade en meter bort. Vi var diskreta så han märkte inget.
    Jag blev också fingerpullad av en kille på en fest, i soffan medans alla gick förbi.
    Men tyvärr var vi (han!) inte så diskreta, jag var aspackad förresten och kommer inte ihåg ett skit! och folk såg ju!
  • Anonym (längesen)

när vi var nykära så hade vi sex i husvagnen när svärföräldrarna låg i andra delen..

• Anonym (undrar)

AlexK - ni var alltså tre killar och en tjej i samma säng?

• Anonym

Hade sex i soffan medans pojkvännens 2kompisar satt och spelade playstation en gång men de var så pårökta så de reagerade inte ens,
    sög av honom i replokalens soffa också men det var ungefär samma läge då.

Jag och min bästa vän hade alltid sex i samma rum, vi bodde tillsammans i en pyttig etta under några månader när vi var runt 18-19år, det var aldrig något som störde oss.

och på fester när jag var runt 15-17 så sögs det kukar i köket, knullades i soffan och slickades på balkongen...ju mer de kunde chocka desto bättre i princip, det var inget jag tog del i dock.

Svar på tråden sex i närheten av familjemedlem, eller kompis?