Vart säljs Titan Resväskor
Någon som kan tipsa om vart man kan köpa Titan resväskor.
Visst är det väl det märket som ska ha så lätta väskor.
Tack på förhand!!
Någon som kan tipsa om vart man kan köpa Titan resväskor.
Visst är det väl det märket som ska ha så lätta väskor.
Tack på förhand!!
Finns väskor gjora av just titan och jag dom är läta.sen fins lääta väskor i andra matrila också.
shop.textalk.se/se/artgrp.php&grp=89454&gclid=CM72rNyB75QCFQ5PMAodDGADrg
Väskor av märket Titan är gjorda av polykarbonat och dom är väldigt lätta. Dom har däremot fått lite si och så i betyg i olika tester.
Väskor gjorda av titan har jag aldrig hört talas om. Vänat kanske har en länk?
Dom väskorna du länkat till är av MÄRKET Titan, inte GJORDA av titan!
Det finns på Åhlens här i stan (sist jag kollade). Annars brukar alla väskaffärer med självaktning ha dem i sitt sortiment.
Jaså, vilken då? Den första länken gick till den här tråden, Blocket-annonsen var borttaget och Wedinslänken visade en väska av märket Titan.
Tack för alla inlägg, men ja vet inte om ja blev så mycket klokare av dem. Får kolla på WEdins eller Åhlens verkar det som.
Fortsätt gärna tipsa
Dom på wedins verkade väldigt dyra
närmre 1599:- för den lite större resväska..
Titans väskor är väldigt dyra, så du lär tyvärr inte hitta någon billigare än på Wedins eller Åhléns.
Aj då...
det är ingen som vet nåt annat märke eller inköpsställe som har lätta väskor med skapliga priser
Är så trött på o släpa med mig min 5kg-väska
1/4 av vikten man får ha med sig på planet försvinner ju bara av tom väska..
men ja vill ändå ha en skapligt hård, ifall man köper med lite ömtåliga saker
Lillis mama skrev 2008-08-02 20:03:50 följande:
De finns att köpa på väskan.com. Just nu får man 10% rabatt om man anmäler sig som medlem + fri frakt.
Vi har en Titan Raw 2 (eller nåt liknande). Tycker den är jättebra. Speciellt att det är 4 hjul, så man kan köra den i sidled oxå!
Kan rekommendera tyska www.koffer24.de bra märken till bra priser, allra helst då de har kampanjer.