Åh vad jobbigt för er, förstår din "ångest" över att han inte får vara på dagis och leka med kompisarna. Dom tycker ju att det är så roligt.
Får man fråga vad det är för hjärtoperation han ska göra?
Min dotter har ductus på hjärtat men det är så litet så ingen operation behövs, var senast inne på koll förra veckan.
Nästa koll blir när hon är 6år. Om den är kvar då så kommer de kanske operera, men det var en enkel operation där de går in genom ljumsken eller liknande.
Fick du klarhet i sonens feber? Kunde man få det när man käkade penecellin?
Mvh Linda
susst6 skrev 2008-09-07 17:36:00 följande:
Åkte in med sonen idag för säkerhets skull. Man tog lite prover och i normala fall skulle han nog inte behövt behandling (man trodde inte att det var lunginflammation i alla fall) men just på grund av den stundande hjärtoperationen om tre veckor så fick han en förebyggande penicillinkur igen. Suck! Det tycks aldrig ta slut med dessa medicinkurer. Dessutom tyckte de att han skulle ha dagiskarens fram till operationen (nu är ju jag i och för sig föräldraledig med lillasyster så jag är ju ändå hemma men tycker synd om honom som inte får leka med sina kompisar, efter operationen får han inte heller gå till dagis på fyra veckor).