• SandvikenMamma

NA/AA - sponsor?

Nöden har ingen lag..

Jag har fastnat i mitt stegarbete, har ingen sponsor, men måste komma vidare i stegen!

Ingen av er som kan tänka sig att hjälpa till? Gjorde 5:e för längesen, sen hände det inte just nå mera..

• Svar på tråden NA/AA - sponsor?
  • fnösket

Jag kanske kan hjälpa men hur

• SandvikenMamma

Genom att berätta hur du gjort.. ;) Fastnade som sagt var då jag gjorde 5:e steget. Sen har jag inte gjort nånting mer, och 5:e gjorde jag för över ett år sen!

• fnösket

Å ledsen men då kan jah ine hjälpa dig.. vad synd

• Jennaz

Vad handlar det om? Vad betyder NA/AA?

Hoppas man inte gör bort sig...

• SandvikenMamma

AA = Anonyma alkoholister
    NA = Anonyma Narkomaner

:)

• Jennaz

Ok som jag trodde. Tyvärr vet jag inget om det. Men jag finns här om du vill prata med någon oberoende. Jag har haft det omkring mig en hel del... Kan vara skönt att prata anonymt ibland oxå! Kram å hoppas att det går bra för dig i framtiden...

• Ammi

Synd att jag inte kan hjälpa dig.. hade så gärna velat ju!! Men ja har inte gått igenom 12stegs metoden.

MEEN hoppas du vet att jag tänker på dig varje dag!

kram på dig!! saknar dig

• Ammi

oj de där lät nästan slibbigt.. men men du vet hur ja menar!

• MosterMaggi

hmm det var ett tag sen jag pluggade på stegen... om du repeterar alla kort för oss, ocjh särskilt noga femte och sjätte så blir det samtidigt en bearbetningsprocess för dig själv. Skulle det kunna vara något?

Har inte aktivt gått just ett tolvstegsprogram. Men har som sagt pluggat på stegen, och jobbat med mig själv rejält.

Svar på tråden NA/AA - sponsor?