fasta innan gallsyreprov???
Hej.. ska in o ta gallsyreprov imorgon... O undrar om de bara e mat man ej får äta efter 00.00 ellert om de även gäller vatten?? Någon som vet?
Hej.. ska in o ta gallsyreprov imorgon... O undrar om de bara e mat man ej får äta efter 00.00 ellert om de även gäller vatten?? Någon som vet?
Aha, jag ska ju oxå gå imorgon. Jag frågade och min bm sa att jag fick dricka vatten. Ska dit 9.15, när ska du dit? Vet du hur det går till?
hej tjejen... Nä.. ja har blivit väldigt slarvigt informerad.. I fredags ringde ja o skulle få svar på mina leverprover.. Då sa hon att om klådan ej gått över tills mån.. o ja ej var förlöst..så skulle ja in på mån o göra gallsyreprov o för vidare kontroll stod de i journalen.
Så ja ska ringa inorgon på morgonen o höra vilken tid ja kan komma.
hej tjejen... Nä.. ja har blivit väldigt slarvigt informerad.. I fredags ringde ja o skulle få svar på mina leverprover.. Då sa hon att om klådan ej gått över tills mån.. o ja ej var förlöst..så skulle ja in på mån o göra gallsyreprov o för vidare kontroll stod de i journalen.
Så ja ska ringa inorgon på morgonen o höra vilken tid ja kan komma.
Hoppas de blir på morgonen iaf. Dom har ej informerat mig om att man ska vara fastande.. de har ja tagit reda på själv..så de e ju tur att man kolla upp de så man inte kommer dit imorgon o inte hade vetaqt om de o av den anledningen ej kunnat ta prov.
Skönt att man kan dricka vatten iaf.. Drciker säkert en liter varje natt =)
Var bor du förresten?
haha...vet inte vad som hände...den ville inte skicka hela meddelandet i ett..sen blev de tomt nästa... skumt..
STockholm och jag går på östermalms bm mottagning. Är det alltså bara ett blodprov? Ja, jag måste oxå dricka vatten, och kissa 147 ggr per natt såklart.
Jag fick inte dricka!
Nähä? Det var ju konstigt...men var det ett vanligt blodprov?
Ja jag tror bara de e ett blodprov..så har ja fattat de iaf..
Ja fy vad man e o kissar mycket... Min svägerska säger att ja e skydig dom 2 balar toapapper =) Brukar vara där o fika.. o dricker man då kaffe blir man ju inte mindre kissenödig..
NovaAlexandra Fick du inte dricka nbågot alls? Tänker att de kanske e annorlunda me läsk o sånt.. men att vatten kanske var okey?!