• Häxanbu

Enens öppna förskola i Malmö

Hej jag undrar om det finns några som vet något om Enens öppna förskola för 0-1år?Jag skulle vilja gå dit med min son men jag är nog lite blyg innan jag kommer iväg...eftersom jag inte känner så många här nere.
    Någon som går dit som vi kan slå följe med?

• Svar på tråden Enens öppna förskola i Malmö
  • bebben Elias mamma

Jag var där med mina barn innan de började på dagis. Den äldste var dock 2 år så jag brukade gå tisd-fred. 0-1 år är på måndagar om jag minns rätt och då får man inte gå om man har äldre barn.
    Hur som helst är där jättetrevligt.

De som håller i det är supertrevliga och börjar prata med en, även de andra föräldrarna. Jag hade inte tvekat att gå dit. Man träffar massa andra föräldrar och barnen vänjer sig vid andra barn.

• eternitea

Jag bor i området och hade gärna slagit följe med dig eftersom jag inte har någon annan föräldraledig att umgås med, men min pojke är lite väl liten än så länge, bara fyra veckor :/

• danan

Jag skulle kunna tänka mig att hänga med. Har inte heller någon föräldraledig med att umgås med i Malmö, även om babyboomen i bekantskapskretesen är total i Stockholm *grins* Aiden är 2,5 månader nu, när borde man börja med sådant?

• soffanimalmö

Hej! Jag skulle vilja tipsa om Hindby Småskolas öppna förskola som ligger på fosievägen. Jag har varit där med min son på 5 månader två gånger nu och det verkar jättebra där. De har en hemsida med program o så titta där. På fredagar är det babycafé mellan 9-12.

Svar på tråden Enens öppna förskola i Malmö