• millemalle

outlets i orlando-fort lauderdale-miami??

outlets i orlando-fort lauderdale-miami?? tips tips tips!!! hur mycket pengar ska man ha med sig?

• Svar på tråden outlets i orlando-fort lauderdale-miami??
  • Nidorina

Kanske du kan googla på det? Jag har varit på en outlet i Orlando som var bra men det var 5 år sedan så mkt kan ju ha ändrats. Jag vill också tipsa om Ross Dress For Less, dessa finns i köpcenter i vanliga bostadsområden (googla även det så hittar du kartor var de finns dit du ska). En gång smockade jag en kundvagn på Ross och betalade motsv 4000 SEK och då var vagnen smock med märkeskläder.

• neoaliya

Var i november i orlando, dom har ett jättebra outlet. Mkt pengar behöver du

• Viggo och pyrets mamma

Jag var i Orlando för 2 1/2 år sedan och i 2 veckor och brände dryga 20.000 på mat och shopping jag och mannen så bra outlet shopping finns det gott om, måste bara tipsa om Florida mall också, inte outlet men det är så billigt därborta att det spelar ingen roll, ligger utanför Orlando och jag har aldrig varit med om så mycket shopping på ett och samma ställe. Gud vad jag vill åka tillbaka nu! Bered dig på att VISA kortet kommer ryka, och om du är ute efter bra smink så är Laura Mercier ett grymt bra märke som kostar mycket härhemma men bara en bråkdel där, finns hos bla Nordstroms som finns på Florida Mall.

• Pyff

Tindras faster skrev 2008-08-03 19:25:31 följande:

Jag var i Orlando för 2 1/2 år sedan och i 2 veckor och brände dryga 20.000 på mat och shopping jag och mannen så bra outlet shopping finns det gott om, måste bara tipsa om Florida mall också, inte outlet men det är så billigt därborta att det spelar ingen roll, ligger utanför Orlando och jag har aldrig varit med om så mycket shopping på ett och samma ställe. Gud vad jag vill åka tillbaka nu! Bered dig på att VISA kortet kommer ryka, och om du är ute efter bra smink så är Laura Mercier ett grymt bra märke som kostar mycket härhemma men bara en bråkdel där, finns hos bla Nordstroms som finns på Florida Mall.
    O ja, jag äääälskar oxå Florida Mall! Snacka om att man kan slå ihjäl ett par dagar där........... Millenia Mall är oxå coolt, men mest för att det är sååå stoooort och coolt bygge.
  • Fröken Fräknig

Sawgrass Mills utanför Fort Lauderdale rekommenderar jag!

Svar på tråden outlets i orlando-fort lauderdale-miami??