• elvinaOstefan

Vilken ögonfärg har du?

Vilken ögonfärg har du? och för att göra det lite intressantare så ska vi se om alla svenssons har blåa ögon ;D

-endast en "kul grej"´, ingen annan baktanke!

Devin, det finaste vi har ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ögonfärg har du?
  • truestar84

hehe ja med.. Blå har jag =)

• Tyche82

När räknas man som svensk då?

Hur många generationer måste ha bott här för att man ska räknas som det?
    Jag har grönbruna ögon. Ser mig själv som helt svensk men farfars farfars farfar var vallon.
    Mina systrar och lillebror har alla blåa ögon.
    Mina barn har blåa ögon.
    Storbus 050520 & Lillbus 070307
  • Jagbyttenick
    Tyche82 skrev 2008-08-03 00:13:28 följande:
    När räknas man som svensk då?Hur många generationer måste ha bott här för att man ska räknas som det?Jag har grönbruna ögon. Ser mig själv som helt svensk men farfars farfars farfar var vallon.Mina systrar och lillebror har alla blåa ögon.Mina barn har blåa ögon.
    Samma här, vi har också valloner i blodet, min bror har blåa ögon och jag har grön-bruna, precis som min sambo med liknande släkthistoria. Vår son har bruna ögon.
  • elvinaOstefan
    När räknas man som svensk då? Hur många generationer måste ha bott här för att man ska räknas som det? Jag har grönbruna ögon. Ser mig själv som helt svensk men farfars farfars farfar var vallon. Mina systrar och lillebror har alla blåa ögon. Mina barn har blåa ögon.
    ja du, det är väl lite osäkert om vart gränsen går. Men om föräldrarna är födda i sverige ?
    Devin, det finaste vi har ♥
  • elinvd

eh, vet inte riktigt hur jag ska rösta. Mamma är svensk, pappa holländsk och jag är född i Holland men bott i Sverige sen jag var 2.

Don't let other people determine your future
  • Leather Cravat
    När räknas man som svensk då?Hur många generationer måste ha bott här för att man ska räknas som det?Jag har grönbruna ögon. Ser mig själv som helt svensk men farfars farfars farfar var vallon.Mina systrar och lillebror har alla blåa ögon.Mina barn har blåa ögon.
    Du räknas som svensk, helt klart.
  • W W

Blågra - är svensk så vitt jag vet

So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • W W
    Svar på #8
    blågrå ska det såklart stå
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
Svar på tråden Vilken ögonfärg har du?