Gott alkoholfritt rödvin?!
Är det någon som känner till något gott alkoholfritt rödvin? Jag är sååååå sugen på lite ost och ett glas rött!! Helst vill jag ju ha brie men det går ju inte heller så ni kanske vet någon god hårdost?
Är det någon som känner till något gott alkoholfritt rödvin? Jag är sååååå sugen på lite ost och ett glas rött!! Helst vill jag ju ha brie men det går ju inte heller så ni kanske vet någon god hårdost?
www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=ALKOHOLFRITT%2c+r%u00f6tt%3aAlla+l%u00e4nder%3aAlla+storlekar%3a%3a%3a%3a%3a%3a
hmmm...jag ÄLSKAR rödvin, men tyvärr smakar alla alkoholfria surt...allts som billigt äckligt rötjut...
Kan rekommendera jordgubbsvin mousserande som e det närmaste röda jag kan komma! Det e riktigt gott, men smakar inte rödvin...Hårdost: Port salut e en krämig ost som e god på kex tycker jag.
Goda alkoholfria röda viner? Finns ju inte
Men håller med om det mousserande jordgubbsvinet, ganska sött, men också gott.
Sedan är det mousserande vita vinet helt ok också.
Annars duger väl vatten
Nääää vatten duger inte!!!
Jag har fan vincravings alltså. Kan det vara något ämne i rödvin som min gravida kropp behöver tro? Alkohol bör det ju inte vara
Inglenook St Regis Cabernet Sauvignon (nr 1931)
De e ett gott röttvin som e alkohol fritt.
Jag tycker det smakr jätte gott.
Har du tur kan du hitta brie på tub.
Grönmögelost finns helt klart om det kan hjälpa dig.
alkoholfritt vin=sur saft...skulle valt att dricka en kall läsk istälel toch drömma om VIN tills jag fick drivka det...Testade under graviditeten, kunde lika gärna druckit harsyra.